  • 1. Data: 2009-01-13 21:17:33
    Temat: KTM LC4 400... ?
    Od: a...@g...com

    "KTM LC4 400 EXTRA MOTOR ZA MAłą KASę!!!"

    http://moto.allegro.pl/item528751231_ktm_lc4_400_ext
    ra_motor_za_mala_kase.html

    Chciałem się poradzić całej Braci Motocyklowej co na temat takiego
    rumaka sądzi?

    Łykać nie łykać?

    Ja w temacie cross na poziomie "0".

    Pozdrawiam
    Nakiel

  • 2. Data: 2009-01-13 21:46:36
    Temat: Re: KTM LC4 400... ?
    Od: "Przemo_p" <p...@o...eu>

    <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    "KTM LC4 400 EXTRA MOTOR ZA MAłą KASę!!!"

    >Chciałem się poradzić całej Braci Motocyklowej co na temat takiego
    >rumaka sądzi?
    to nie jest dobry pomysl na pierwszy motocykl enduro / cross czy jak go tam
    chcesz uzywac, za mocny i za ciezki na poczatek

    >Ja w temacie cross na poziomie "0".
    no wlasnie, proponuje na poczatek zaczac od np takiej yamahy dt125, w
    podobnej kasie znajdziesz calkiem niezly egzemplarz a to napewno lepsze do
    nauki niz pomaranczowowa wscieklizna :-)

    --
    Pozdr.
    Przemo

  • 3. Data: 2009-01-13 21:49:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 13 Jan 2009 13:17:33 -0800, andrzej.nakielski napisał(a):

    > Łykać nie łykać?

    nie wiem jak motór, ale za sam opis ma u mnie przekierowanie do /dev/null

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 4. Data: 2009-01-13 21:54:52
    Od: "szmergiel" <g...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

    Bierz tego kata, jesli tylko jest w dobrym stanie, to co ze nie umiesz, sie
    naumiesz. A to czytanie o tym jak to sponiewiera i jak trudno sie naucyc to
    mnie juz zaczyna denerwowac Panowie. U mnei kazdy sie uczyl na kacie jezdzic
    i nikt sie nie zabil. Poprstu na poczatku jedze sie na miare swoich
    mozliwosci, a nauka na tym motocyklu daje duzo frajdy i wcale nie znecheca,
    a wrecz jest calkiem odwrotnie. A z biegeim nabieranie umiejetnosci i
    doswiadczenia motocykl sie nie nudzi i nie brakuje mocy. Kumep ma LC4 400 ,
    i tez od niego zaczynal, nie mowie o tych co zaczynali od 525 czy 450. Wiec
    mozna i dajcie jzu spokoj z tymi mitami.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 5. Data: 2009-01-13 22:00:01
    Od: "szmergiel" <g...@g...pl>

    Użytkownik "szmergiel" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ra_motor_za_mala_kase.html

    > Chciałem się poradzić całej Braci Motocyklowej co na temat takiego

    Tak sie jeszcze przyjrzalem, to subframe dojebany po jezdzie na kole i
    fikolkach na plecy jak mysle. Brak osprzetu drogowego i wzmanki czy to to
    zarejestrowane a jak nie to dlaczego nie? i czy sie da?

  • 6. Data: 2009-01-13 23:31:09
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-13 22:17:33 +0100, a...@g...com said:

> [...]
    ra_motor_za_mala_kase.h
    > tml
    >
    > Chciałem się poradzić całej Braci Motocyklowej co na temat takiego

    Nie wygląda za ciekawie, ale po zdjęciach ciężko ocenić dokładnie stan
    techniczny. Ja nie jestem fanem LC4 400 - generalnie jest to to samo,
    co 620/640 tylko z mniejszym skokiem/średnicą tłoka i gaźnikiem o
    mniejszej gardzieli. Przedwszystkim przyciężki, mocy wystarczy,
    łagodniejsza natura niż 600, zawias niezły.
    Ten egzemplarz to taki trochę skundlony SC (SuperCompetition, czyli
    najbardziej wyczynowa wersja LC4) - ma aluminiowy subframe (bez
    podnóżków pasażera), osłony chłodnicy na jedną śrubę (pewnie i mniejszy
    8 litrowy bak), ale wygląda na podwójny obieg oleju - w silniku i ramie
    (SC miał tylko w silniku). Ciężko powiedzieć czy tak było fabrycznie,
    czy ktoś sam sobie modyfikował - LC4 to raz że bardzo modułowy motocykl
    (bez większego problemu można sobie przerobić Adventure na SC i vice
    versa), a dwa bywały różnice w wyposażeniu egzemplarzy z tego samego
    rocznika, w zależności od miesiąc produkcji czy kraju sprzedaży.
    Tak poza tym, to chyba 95 r. Wszystkie '96 które widziałem miały
    siedzenie na jedną śrubę od spodu - ten ma ze starszego na dwie po
    bokach. Nowsze miały też zazwyczaj szerokie osłony goleni, ten ma
    starsze, wąskie. Jeśli tak, to ma on również gorszy dekompresor - niby
    drobiazg, ale trzeba się przy nim szybko nauczyć dobrze kopać, bo to
    potrafi być bardziej męczące niż samam jazda ;-). W '96 to poprawili.
    Siedzienie coś nie bardzo pasuje do baku/plastików, ogólnie nie wygląda
    na zbyt zadbanego, ale to może tylko pozory. No i stawiam, że raczej
    jest bez prawa rejestracji.
    Jak masz blisko - to jedź oglądnąć, tylko się nie napalaj. Jak masz
    daleko, to sobie daruj.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 7. Data: 2009-01-13 23:33:20
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    6
    szmergiel pisze:
    [ciach]
> [...]
    > i nikt sie nie zabil. Poprstu na poczatku jedze sie na miare swoich
    > mozliwosci, a nauka na tym motocyklu daje duzo frajdy i wcale nie znecheca,

    A "u mnie" to po latach jazdy na 450 przesiadają się na 250 (4T) bo
    łatwiej opanować i nie zawsze trzeba na kole latać po asfalcie jak to
    niektórzy czynią. 250 daje niesamowite wrażenia z jazdy tylko trzeba
    dorosnąć aby w pełni ją wykorzystać. Zależy wszystko od terenu w jakim
    się będzie kierownik poruszał jak tylko ścieżki to proszę bardzo 400 jak
    ma w głowie to da radę ale jak się zacznie przeprawa lub teren
    wymagający minimum techniki to życzę powodzenia na takiej 400-ce i oby
    właśnie w taki teren kierownik trafił i pochylił czoło.

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 8. Data: 2009-01-14 08:24:15
    Od: "szmergiel" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    6

[...]

    Masz racje, ja tez z biegeim czasu coraz bardziej mysle jak by to bylo na
    lekkim sprzecie i bardziej mnie ciagnie do przepraw i technicznej jazdy. Ale
    tak jak mowisz do tego trzeba dorosnac. U mnie nie ma takich terenow nawet
    zeby wykozystac w pelni lekkie enduro. Ale chodzilo mi wlasnie o to, ze nikt
    kto nie mial stycznosci wczesniej z jazda w terenie nie bedze odrazu robil
    crosscountry czy trailu:) wlasnie jazda po piachu, nauka techniki wchodzenia
    w zakrety pokonywania dolow czy hopek , no wiadomo o czym mowie:) to jest to
    co robi si ena poczatku. A 620 czy 400 dobrze si edo tego nadaje i nikogo
    nie sponiewiera. Na polskiej jezdzie jest dziewczyna ktora lata na 620 a ma
    160cm wzrostu.

  • 9. Data: 2009-01-14 10:08:12
    Od: a...@g...com

    Witam ponownie.

    Upierając się przy sprzęcie z poj. około 400 cm3. Może inna
    propozycja:

    http://moto.allegro.pl/item525557170_okazja_super_ho
    nda_xr_400_w_idealnym_stanie.html

    Zawszę trochę młodszy od tego KTM-a powyżej.

  • 10. Data: 2009-01-14 10:33:44
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-14 11:08:12 +0100, a...@g...com said:

    > Upierając się przy sprzęcie z poj. około 400 cm3. Może inna
> [...]

    Strasznie tanio, jak na tak młodą XR-kę. Te modele mocno trzymają ceny,
    a ta jest podejrzanie niska. Ale to oczywiście nie musi o niczym
    świadczyć.

    de Fresz