  • 1. Data: 2022-05-02 15:33:11
    Temat: Virgin za granicą
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ktoś się orientuje jakie są zasady obsługi komórek na kartę z Virgin za
    granicą, zwlaszcza we Francji (Korsyka)? Chodzi o rozmowy oraz
    korzystanie z netu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2022-05-03 00:07:58
    Temat: Re: telePrawiczka zagranicą
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    Jacek Maciejewski wrote...
    > zwłaszcza u żabojadów (Corse)? Chodzi o rozmowy oraz
    > korzystanie z netu.

    Zależy czy numer na przedpłatę, czy na umowę...

    Na umowę niebezpieczne na promie, na którym
    obowiązują lokalne reguły, bardzo niska przepustowość
    oraz bardzo wysokie ceny (połączenia łajba - trabant -
    ziemia).

    Na wyspie Corse najlepiej automatykę wyboru teleDostawcy
    wyłączyć (wybrać na stałe domowego dostawcę)!

    Ja w każdym docelowym kraju podróży używam na miejscu
    nabyta kartę SIM (lub jeśli możliwe terminowe eSIM) wraz
    z USB-trasownikiem (zabezpieczenie przed teleOszustami).

    Żabojady najlepiej rozwiniętą teleSieć od "pomarańczówki"

    --
    Personalidade Onisciente

    https://youtu.be/p62cTYszOFg <-- Najparszywsze miejsce na świecie

    https://youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- !

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- Rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- Mordercy

    https://youtu.be/LaYDcO_tEV4 <-- Wydupceni na sucho

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !!!

    ??

  • 3. Data: 2022-05-03 09:48:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2022 00:07:58 +0200, Personalidade Onisciente
    napisał(a):

    > Zależy czy numer na przedpłatę, czy na umowę...

    Na przedpłatę. Studiowałem te cholerne Virginijskie regulaminy i cenniki
    ale ni cholery ich nie rozumiem. Zdaje się, wyszło że w UE ceny są takie
    same i dla przedpłat i dla abonamentów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2022-05-03 09:54:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    napisał(a):

    > Na wyspie Corse najlepiej automatykę wyboru teleDostawcy
    > wyłączyć (wybrać na stałe domowego dostawcę)!
    Nie kumam. Jak wyjeżdżasz za granicę to już nie masz domowego
    teledostawcy, musisz korzystać z lokalnych sieci.

    > Ja w każdym docelowym kraju podróży używam na miejscu
    > nabyta kartę SIM (lub jeśli możliwe terminowe eSIM) wraz
    > z USB-trasownikiem (zabezpieczenie przed teleOszustami).
    A czemu nie kontentujesz się roamingiem? Co to USB-trasownik i co to
    teleoszuści?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2022-05-03 10:13:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 May 2022 10:03:11 +0200 (GMT+02:00), Personalidade
    Onisciente napisał(a):

    > Nie marnuj czasu na faszobolszewizny telePrawiczki,
    > po dotarciu na Corsa w byle budzie z brukowcami,
    > czy petami do wędzenia płuc, kup SIMa wpakuj do
    > teleSraj'a, aktywuj (najlepiej przez WLAN w hotelu) i
    > sprawa załatwiona, bez nerwów i z kontrolą kosztów.

    No i skąd będę wiedział ile netu sobie kupiłem jak nie znam francuskiego
    a sprzedawca angielskiego? Nie mówiąc już o innych szczegółach. I w
    hotelach nie bywam :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-05-03 23:26:26
    Temat: Re: Virgin za granicą
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 2 May 2022 15:33:11 +0200, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:

    >Ktoś się orientuje jakie są zasady obsługi komórek na kartę z Virgin za
    >granicą, zwlaszcza we Francji (Korsyka)? Chodzi o rozmowy oraz
    >korzystanie z netu.
    Operator.
    https://virginmobile.pl/pomoc/roaming/jak-aktywowac-
    roaming-zagraniczny

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 7. Data: 2022-05-04 08:04:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 03 May 2022 23:26:26 +0200, WAM napisał(a):

    > Operator.
    > https://virginmobile.pl/pomoc/roaming/jak-aktywowac-
    roaming-zagraniczny

    Taaak, byłem tam, czytałem i dalej jestem głupi. Np. taka kwestia -
    podają dwa cenniki dla dwóch różnych typów umów prepaidowych. Skąd mam
    wiedzieć którą ja zawarłem? Zapewnie żadną bo kartę mam od niepamietnych
    czasów. Są i inne kwiatki, wystarczająco dużo byś po przeczytaniu był
    jeszcze głupszy niż przed :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2022-05-04 09:12:21
    Od: Sebastian Dziarmaga-Działyński <s...@g...com>

    środa, 4 maja 2022 o 08:04:40 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > wiedzieć którą ja zawarłem? Zapewnie żadną bo kartę mam od niepamietnych
    > czasów.

    Nie wiesz jaką masz taryfę?

  • 9. Data: 2022-05-04 09:31:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 May 2022 00:12:21 -0700 (PDT), Sebastian
    Dziarmaga-Działyński napisał(a):

    > Nie wiesz jaką masz taryfę?

    Nie wiem, bo i skąd? Na moim koncie nic na ten temat nie napisane. A
    okoliczności zakupienia karty przepadły w pomroce dziejów. Znajdziesz u
    nich np. cennik "Oferta 2012 Virgin Mobile na Kartę" albo
    "#ChcęWszystko". A moja karta jest sprzed tych akcji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2022-05-04 13:49:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 02-May-22 o 15:33, Jacek Maciejewski pisze:
    > Ktoś się orientuje jakie są zasady obsługi komórek na kartę z Virgin za
    > granicą, zwlaszcza we Francji (Korsyka)? Chodzi o rozmowy oraz
    > korzystanie z netu.

    Roaming jako taki powinien Ci działać, gorzej z netem - miałem 3 numery
    swego czasu w Virgin (tez jeszcze z czasów freemium) - został mi jeden w
    tablecie tylko do neta, bo PS dobrze na nim chodzi (NAT-2).
    Pozostałe dwa - żony i córki przeniosłem szybciutko do nju po wakacjach
    na Węgrzech i Rumuni właśnie z powodu braku neta w roamingu (znaczy
    braku tych free GB w ramach pakietu).
    Nie żałuję przenosin, więc polecam taki krok.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om