  • 1. Data: 2010-02-08 17:04:27
    Temat: pytanie o orientacyjną cenę
    Od: Newton <t...@g...com>

    Witam!
    Znajomy robi porządki w garażu i zaczął się zastanawiać, ile może być
    warty stary Fiat 126P. Wiem o nim, że jest nieużywany (przebieg 10
    tys.), aluminiowe zderzaki, oryginalne włoskie części, rocznik 1979.
    Ojciec znajomego miał fioła na punkcie tego malucha, nie jeździł nim w
    czasie zimy lub deszczu, garażował cały czas.

    Ile takie coś może być warte? W jakim miejscu najlepiej szukać kupca
    (Allegro, giełda?)

    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
    Tomasz Rękawek.

  • 2. Data: 2010-02-08 17:11:39
    Temat: Re: pytanie o orientacyjną cenę
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Feb 2010 08:04:27 -0800 (PST), Newton wrote:
> [...]
    >czasie zimy lub deszczu, garażował cały czas.
    >
    >Ile takie coś może być warte? W jakim miejscu najlepiej szukać kupca

    ebay.de
    I moze byc warty spora sume, o ile stan jest naprawde kolekcjonerski.

    J.

  • 3. Data: 2010-02-08 17:49:31
    Temat: Re: pytanie o orientacyjnš cenę
    Od: marggines <m...@g...com>

    On 8 Lut, 17:11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > ebay.de
    > I moze byc warty spora sume, o ile stan jest naprawde kolekcjonerski.
    >
    > J.

    Bez przesady. To jednak ciągle tylko maluch. W stanie średnim lub
    dobrym chodzą od 100 - 1000zł max. Jak to taki ideał to między 900zł a
    1500zł. Pytanie czy ktoś chce sprzedać czy cieszyć się tym że jego
    maluch stoi na allegro za 10 000zł.

    Pozdrawiam
    margines

  • 4. Data: 2010-02-08 20:28:50
    Temat: Re: pytanie o orientacyjną cen
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "marggines" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

> [...]

    dobrym chodzą od 100 - 1000zł max. Jak to taki ideał to między 900zł a
    1500zł. Pytanie czy ktoś chce sprzedać czy cieszyć się tym że jego

    Jeśli faktycznie ideał to za 2 tys biorę od ręki ;)

  • 5. Data: 2010-02-08 20:40:47
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Newton pisze:
> [...]
    > czasie zimy lub deszczu, garażował cały czas.
    >
    > Ile takie coś może być warte? W jakim miejscu najlepiej szukać kupca

    Kupowaliśmy kilka maluchów na imprezę, płaciliśmy 800-1000 zł/szt.
    Ale jeżeli ten jest w super stanie, może warto poszukać zapaleńca
    który się autkiem troskliwie zaopiekuje.

    Seco

  • 6. Data: 2010-02-08 21:02:50
    Od: PJ <p...@g...com>

    http://cgi.ebay.de/Fiat-126-A-FSM-19300-km-Guter-Zus
    tand-ORIGINAL_W0QQitemZ270525690298QQcmdZViewItemQQp
    tZAutomobile?hash=item3efc9671ba

    ten ma szanse dociągnąć do 1000 euro wiec wstawiaj :-)

    P.

  • 7. Data: 2010-02-08 21:17:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Newton wrote:

    > Ile takie coś może być warte?

    Jak dla kogo, dla menela pewnie z tysiąc, dla kolekcjonera znacznie
    więcej.

    > W jakim miejscu najlepiej szukać kupca
    > (Allegro, giełda?)

    Dać ogłoszenia w prasie poświęconej starszym autom (Classicauto,
    Automobilista) i poszukać tego typu serwisów internetowych.

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-02-08 21:20:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    to wrote:

> [...]

    Dodam jeszcze, że wg. rankingu ze stycznia 126p z lat 73-77 w stanie
    dobrym (czyli w skali allegro "idealny, igła, srigła") jest warte 5 tys.

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-02-08 22:11:26
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > jest warte 5 tys.

    Ten egzemplarz pewno ze dwa razy więcej - za (chyba na zamówienie
    jednostkowo rzeźbione) aluminiowe zderzaki...

  • 10. Data: 2010-02-09 12:42:48
    Temat: Re: pytanie o orientacyjnš cen
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:hkppat$e25$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > dobrym chodzą od 100 - 1000zł max. Jak to taki ideał to między 900zł a
    > 1500zł. Pytanie czy ktoś chce sprzedać czy cieszyć się tym że jego

    Niekoniecznie. Samochód w stanie kolekcjonerskim z 1979 roku to już
    youngtimer i takich śliczniutkich maluchów jest naprawdę niewiele. Należy
    już na niego patrzeć nie jako na pojazd ale na okaz kolekcjonerski.
    "Tylko maluch" to elegant z ostatniego roku produkcji i on faktycznie może
    być warty 900-1500.
    --
    Jackare