    From: "pawel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: radio chorus audi
    Date: Fri, 7 Aug 2009 19:46:03 +0200

    Witam.
    Mam takowy problem. Kupiłem niedawno audi a4 z radiem chorus (takie z gałką
    po środku). W warsztacie musieli po raz pierwszy od zakupu odłączyć na
    chwilę akumulator. Po podpięciu akumulatora nie wchodzi mi kod podany przez
    poprzedniego właściciela. Zakładając że poprzedni właściciel podał mi
    prawidłowy kod to czy mogło stać się coś z radiem? Ewentualnie czy któryś z
    mechaników/elektryków mógł mi zrobić kawał i zmienić kod z poziomu radia lub
    jakimś vag'iem lub lepszym sprzętem?

    Dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Paweł