  • 1. Data: 2009-08-07 17:46:03
    Temat: radio chorus audi
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam takowy problem. Kupiłem niedawno audi a4 z radiem chorus (takie z gałką
    po środku). W warsztacie musieli po raz pierwszy od zakupu odłączyć na
    chwilę akumulator. Po podpięciu akumulatora nie wchodzi mi kod podany przez
    poprzedniego właściciela. Zakładając że poprzedni właściciel podał mi
    prawidłowy kod to czy mogło stać się coś z radiem? Ewentualnie czy któryś z
    mechaników/elektryków mógł mi zrobić kawał i zmienić kod z poziomu radia lub
    jakimś vag'iem lub lepszym sprzętem?

    Dziękuję za pomoc.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-08-07 19:34:45
    Temat: Re: radio chorus audi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "pawel" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > któryś z mechaników/elektryków mógł mi zrobić kawał i zmienić kod z
    > poziomu radia
    > lub jakimś vag'iem lub lepszym sprzętem?

    Co to za warsztat? W serwisie Audi powinni Ci odblokować radio.

  • 3. Data: 2009-08-08 03:47:25
    Od: "Fabi" <f...@w...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > któryś z mechaników/elektryków mógł mi zrobić kawał i zmienić kod z
    > poziomu radia lub jakimś vag'iem lub lepszym sprzętem?

    Nie ma takiej możliwości aby z klawiatury zmienić kod lub urządzeniem
    diagnostycznym (VAG-iem).

    Piotrek