  • 1. Data: 2022-06-15 18:08:20
    Temat: routerotelefon telefonorouter
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Są na rynku jakieś routery, które w razie potrzeby można wykorzystać do
    rozmów i SMSowania?  Nie idzie mi o telefon z funkcją hotspota i
    tetheringiem a o ruter LTE+WiFi z funkcją rozmów, najlepiej mobilny, ale
    niekopniecznie. No, a jeżeli telefon to z jakimś dużym, niestandardowym
    rozbudowaniem funkcji routera.

  • 2. Data: 2022-06-24 14:15:40
    Temat: Re: Trasownik z obsługą teletransmisji (routerotelefon telefonorouter)
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 15.06.2022 o 21:05, Personalidade Onisciente pisze:
    > trybun wrote...
    >

    > Wszystkie nowsze trasowniki, które obsługują
    > VoIP/SIP, DECT, POTS

    Dzięki, ale to jak dla mnie zbyt techniczna odpowiedź.  Te skróty nic mi
    nie mówią.

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: