  • 11. Data: 2015-12-30 13:18:46
    Temat: Re: skąd windows 10?
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 użytkownik platformowe głupki napisał:

    > wypisuje mi na stronie ms, że mam za stary windows i nie da się na nim
    > sciągnąc pliku iso i nagrać na płytę... może Ktoś wie gdzie leży
    > instalaka win 10 64 pl pro?

    Już, już miałem poradzić dyskutantowi "Platformowe głupki" zwrócenie się do Zatoki
    Piratów z prośbą o udostępnienie do testów odpowiedniej wersji Windows 10, gdy coś
    mnie tknęło i podejrzałem tzw. oryginał jego wiadomości:

    From: =?UTF-8?Q?platformowe_g=c5=82upki?= <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: =?UTF-8?Q?sk=c4=85d_windows_10=3f?=
    Date: Tue, 29 Dec 2015 20:40:27 +0100

    Oniemiałem. To chyba jakaś prowokacja. Funkcjonariusz "Pirates Software LTD.",
    działający w dodatku chyba pod przykryciem, w niedwuznaczny sposób próbuje ustalić,
    gdzie udostępniane są pirackie wersje.
    Dyskutancie "Platformowe głupki" - oczekujemy na wyjaśnienia.

  • 12. Data: 2015-12-30 13:34:14
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 30 Dec 2015 12:11:42 +0100
    doszła do mnie wiadomość <n60e5t$9oo$1@node1.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >nie daję wiary, że naprawdę jesteście pierdolnięci...

    Nie, nie jesteśmy.
    Jesteśmy zdziwieni, że dorosły facet nie może sobie poradzić z taką
    pierdołą, kilka minut googlowania i masz info co i jak.
    Nawet kilkuletnie dziecko by sobie poradziło.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 13. Data: 2015-12-30 14:33:50
    Temat: Re: rac?Re: skąd windows 10?
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Wed, 30 Dec 2015 10:17:03 +0100, Maciek wrote:

    > Musisz poszukać jakichś pis-owskich serwerów, bo podane miejsca są na
    > pewno po-wsko/ueuropejskie i dlatego u ciebie nie działają.

    Platformowy, żeby było wesoło nie jest z pisu lecz z ...platformy. To
    pozornie dość sprytny zabieg, ale jednakowoż wart nomen omen głupka ;-)

    --
    howgh
    szemrany

  • 14. Data: 2015-12-30 15:48:22
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2015-12-30 o 13:18, TurboPascal pisze:

> [...]
    > niedwuznaczny sposób próbuje ustalić, gdzie udostępniane są pirackie
    > wersje. Dyskutancie "Platformowe głupki" - oczekujemy na

    No to chyba już nie można mieć żadnych wątpliwości: PG to jest szpieg z
    krainy deszczowców! Agent, i to nie podwójny, ale... wielokrotnego użycia!

  • 15. Data: 2015-12-30 20:07:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to po co zaglądałeś, jakbyś nie zaglądał gdzie nie trzeba to byś
    problemu nie miał...