  • 1. Data: 2009-10-15 15:53:30
    Temat: skuter 250
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    elo

    poszukuje ludzi co jeździli na piaggio x9 evo 250 czy na aprilia
    atlantic 250

    jest może ktoś? pewnie się sypie bo to włoskie...?

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 2. Data: 2009-10-15 17:39:30
    Temat: Re: skuter 250
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WIADRO"
    >poszukuje ludzi co jeździli na piaggio x9 evo 250
    >czy na aprilia atlantic 250
    >jest może ktoś? pewnie się sypie bo to włoskie...?

    Jakies tam piadzio x9 mialo montowane swego czasu silnik Hondy.
    Ja taki na dojazdach do roboty uzytkuje od jakis 3 lat, zajezdzilem jeden
    pasek napedowy, a tak to nic sie nie dzieje.

    --
    Pozdr. magnes
    nt650v fjs600 fes250 troche puzzli i 4 kola w dieslu

  • 3. Data: 2009-10-15 18:43:12
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Jakies tam piadzio x9 mialo montowane swego czasu silnik Hondy.
    > Ja taki na dojazdach do roboty uzytkuje od jakis 3 lat, zajezdzilem jeden
    > pasek napedowy, a tak to nic sie nie dzieje.

    to co mam rozumieć jak ludzie dodają ''gdyby nie ta włoska jakość to
    wszystko było by pięknie''?

    a z którego roku?
    nie jest za duży na korki? jak się sprawdza jako wół roboczy?
    ile pali? i ile lasek na niego wyrwałeś?

    --
    wiadro(SoldierAK)

  • 4. Data: 2009-10-15 21:04:57
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WIADRO"
    >to co mam rozumieć jak ludzie dodają ''gdyby nie ta włoska jakość to
    >wszystko było by pięknie''?

    Nie wiem, mam Honde, a nawet w sumie to trzy ;-P

    >a z którego roku?
    >nie jest za duży na korki?

    Z 1997, ale ja nie mam Piadzio ino Honde.
    FES250 Foresight, te same silniki byly montowane w jakis tam rocznikach X9 i
    w Peugotach SV.
    Na korki super.

    >jak się sprawdza jako wół roboczy?

    Na dojazdy do roboty + krecenie sie po miescie super.
    W trasy i turystycznie zdecydowanie nie.

    >ile pali?

    Kolo 3.

    >i ile lasek na niego wyrwałeś?

    Formalnie skut jest zony i nie wolno mi na niego wyrywac lasek ;-P

  • 5. Data: 2009-10-19 13:25:11
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    magnes napisał(a) :
> [...]
    > W trasy i turystycznie zdecydowanie nie.
    > Kolo 3.
    > Formalnie skut jest zony i nie wolno mi na niego wyrywac lasek ;-P

    A ona ile wyrwała ?

    --
    pozdr
    Wieca

  • 6. Data: 2009-10-19 21:10:00
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wieca"
    > A ona ile wyrwała ?

    Nie wiem, niestety zadnej do domu nie przywiozla... ;-)