  • 1. Data: 2009-10-16 11:13:34
    Temat: [sprzedam] VFR 750 RC36 rok 1997
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Sprzedam pilnie motocykl jak w temacie. Rok produkcji 1997 (ostatni rok
    RC36) Stan techniczny (silnik, rama zawieszenie) idealny. Przebieg 72
    tys km. Kupilem nie dawno, ale kupiłem tez dom i remont mnie wykończył
    finansowo. Cena - taka jaka dałem 7,2 tys zł, bez negocjajcji.
    ubezpieczenie i przegląd jest. Mozna wracać na kołach. Do zrobienia -
    wymiana lub pospawanie stelarza czaszy. Poprzednik sie pierdyknał i
    pękł. Lekka kosmetyka plastiku.
    Opona przód stan dobry, tył na chwile. Polerowane ranty felg, felgi
    lakierowane pod kolor motocykla. Kolor dość rzadki - granat (oryginalnie
    był taki) Moto było przez poprzedniego właściciela malowane w całości.

    Gwarantuje zadowolenie z zakupu. Cena wyjątkowo promocyjna.
    kmc na tlenie.pl lub 513 259 066 ew poprzez maila na mojej stronie

    czyli, znowu dupa psia :-( to sie najezdzilem w tym sezonie

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.kmciesielski.pl

  • 2. Data: 2009-10-16 23:14:29
    Temat: Re: [sprzedam] VFR 750 RC36 rok 1997
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "K.M.C." napisał:
    > Do zrobienia - wymiana lub pospawanie stelarza czaszy.

    > Poprzednik sie pierdyknał i pękł.

    Poskładali sensownie chłopaka po pęknięciu ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-10-18 09:40:44
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    K.M.C.:
    > tys km. Kupilem nie dawno, ale kupiłem tez dom i remont mnie wykończył
    > czyli, znowu dupa psia :-( to sie najezdzilem w tym sezonie

    Albo rybki, albo akwarium.
    Rozważ rozwód. (:

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 4. Data: 2009-10-19 13:58:16
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    woohoo pisze:
    > K.M.C.:
    >
    > Albo rybki, albo akwarium.
    > Rozważ rozwód. (:

    alez ja jestem po rozwodzie wlasnie :D i teraz musze gdzies mieszkac.
    tzw priorytety :-)

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.