  • 1. Data: 2009-10-16 09:04:06
    Temat: honda - nowości na 2010
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze

    Jakby ktoś jeszcze pamiętał studum koncepcyjne sprzed lat dwóch czy
    trzech: Honda CB 1100 czyli retro Hondy nawiązujące do CB 750 i innych
    klasycznych nakedów. Ogólnie klasyka - zawieszenie na dwóch amorach z
    tyłu, standardowe z przodu. Seryjnego customa V2 zrobili, to dlaczego
    nie cafe racer. Bo i takie wykończenie dostępne.
    http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/honda-cb1
    100-jednak-w-seryjnej-produkcji,art258.html

    Wspomnieli na tym motogenie, jako pilni czytacze MCNa o turystycznej
    wersji niesprzedawalnego rewolucyjnego cuda czyli turbomegaskutera -
    Hondy DN01. Uturystycznienie go polega na dołożeniu wyższej szybki i
    kufrów w kolorze nadwozia, przy czym kufry są na tyle małe, że raczej
    nie pociągną sprzedaży tego wynalazku.

    Kolejny przykład zaprzęgania nazwy legendarnego pojazdu do
    wypromowania nowej koncepcji. Tym razm Honda Cub w wersji elektrycznej
    czyli Honda EV Cub. Napęd planowany jest na oba koła:
    http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/f
    irst-look-honda-ev-cub-2wd/8480.html

    No i tyle w temacie. Poza, jest też nowy Kwak GTR 1400 z KTRC czyli
    pierwszym seryjnym systemem trakcji w kawasaki. KTRC porównuje
    prędkość obu kół i reguluje pracę silnika, tak aby tylne koło wyszło z
    uślizgu. BTW uniemożliwia wheelie.
    155koni i 257kg według danych producenta.
    Tutaj również nowy system ABS. K-ACT II czyli Kawasaki Advanced
    Coactivebraking [ufff, trudne słowo] działa podobnie jak słynny z
    innych wątków ABS-C. Układ hamulcowy przedni i tylny połączone jak w
    dualu hondy.
    Kawasaki tak płynie z elektroniką w swoim najnowszym modelu, że
    zainstalowali nawet super mega system informujący kierowcę, że jedzie
    ekonomicznie. Wow, zielona lampka a w materiałach prasowych pewnie
    4akapity!
    Zmienne czasy otwarcia zaworów również dostały ładny akronim
    VVT -Variable Valve Timing i też występują w najnowszym GTRze.
    Podobnie jak antyhoppingowe sprzęgło i wał kardana "Tetra Lever"
    czymkolwiek jest. Bo gadżety typu zamykany na centralny zamek schowek
    na rękawiczki, wyświetlacz temperatury powietrza, grzane manetki i
    haczyki do łatwiejszego mocowania bagażu to w maszynie turystycznej
    XXIwieku chyba standard.
    Do obejrzenia na żywo na targach NEC w listopadzie.
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2009/October/oct0509-new-kawasaki-gtr1400-g
    ets-traction-control/?&R=EPI-119027

    Przy okazji nowa ZX-10R i naprawdę ładny nowy Z1000 z kompletnie nowym
    1043ccm silnikiem i takim fajnym amorem jak w ER-6, co pozwala na
    wpuszczenie pod silnik katalizatora - tym samym na zmniejszenie
    tłumika końcowego.
    http://www.motorcycle.com/manufacturer/kawasaki/2010
    -kawasaki-z1000-unveiled-88776.html

    No dobra, na deser jeszcze szybko o kontynuacji japońskiej tradycji
    czyli gladius 400 i yamaha SR 400. Znaczy nic nie mam do powiedzenia,
    poza tym, że będą zaprezentowane na tokijskich targach motocyklowych.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 2. Data: 2009-10-16 11:11:29
    Temat: Re: honda - nowości na 2010
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Jasio pisze:

    > http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/honda-cb1
    100-jednak-w-seryjnej-produkcji,art258.html

    No i jednak da sie zrobic ladny japonski motocykl :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-10-20 14:24:50
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    DN-01 w wersji turystycznej... zabawne :)

    --
    Lukasz Baranski
    Honda NT650V, WAW

  • 4. Data: 2009-10-21 09:45:42
    Od: fv <f...@c...com>

    Jasio wrote:
    > Kawasaki tak płynie z elektroniką w swoim najnowszym modelu, że

    O kurcze, zieloni chyba serio boją się VFR 1200. Ciekawe co zepsuli mieszając w
    zaworach.

    > czyli gladius 400 i yamaha SR 400. (..)

    Hłe? A gladius 1000? Liczyłem że jednak wypuszczą i będzie na prawdę z czego się
    śmiać.
    Pomyślcie, "wersja róż ekskluzif - dla silnego faceta który nie boi się różowego
    krawatu"...

    A SR 400 to będzie takie fajne jak SR 500 kiedyś? Na zdjęciach całkiem nawet
    wygląda...

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL