  • 1. Data: 2009-10-16 08:33:47
    Temat: Znalazlem rekawice
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    Fajne zimowe rekawice motocyklowe znalazlem, na Woli we Warszawie.
    Kto zgubil???.
    Jak sie user nie zglosi placzu nie bedzie :) Na narty jak znalazl - choc
    skórkowe.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 2. Data: 2009-10-16 09:41:01
    Temat: Re: Znalazlem rekawice
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

  • 3. Data: 2009-10-16 09:42:46
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Tytus" ogłosił:

    > Fajne zimowe rekawice motocyklowe znalazlem, na Woli we Warszawie.
    > Kto zgubil???.

    Napisz jeszcze jaki rozmiar. Jak będzie mi pasowal to moje!!! Adres na jaki
    masz je przesłac posle Ci na priwa;-)

  • 4. Data: 2009-10-16 10:09:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > Fajne zimowe rekawice motocyklowe znalazlem, na Woli we Warszawie.
    > Kto zgubil???.

    Koło bankomatu ?
    :-)

    KJ

  • 5. Data: 2009-10-16 10:16:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Koło bankomatu ?
    > :-)

    pewnie nie, bo leżał by obok kask.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 6. Data: 2009-10-16 23:23:03
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > pewnie nie, bo leżał by obok kask.

    Kask wziąłem ja. Dla kobity. Bo mały był. I wąski.
    A rękawice były za ciasne dla mnie, to zostawiłem.
    --
    PZDR
    Wojciech G.