  • 1. Data: 2009-01-03 08:25:51
    Temat: Buty cross THOR
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam.

    Prosiłbym o opinię na temat butów MX firmy Thor. Na Allegro są dosyć tanie - 279zł
    -- nówki. Pytanie czy warto je kupić. Czy nie rozlecą się po kilku ostrzejszych
    jazdach.

    PS. Od dni kilku stałem się szczęśliwym posiadaczem Hondy CR 125. ;)

    --
    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584

  • 2. Data: 2009-01-03 09:47:26
    Temat: Re: Buty cross THOR
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości
> [...]
    > tanie - 279zł
    > -- nówki. Pytanie czy warto je kupić. Czy nie rozlecą się po kilku

    pokaz linka

  • 3. Data: 2009-01-03 12:41:06
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 10:47:26 +0100, jakże pięknego
    "Arbiter" <n...@h...com> wystukał co zawarte poniżej:

    :
    : U?ytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisa? w wiadomo?ci
    : news:20090103092551.91773d0e.solaris@be.inspired...
    : > Witam.
    : >
    : > Prosi?bym o opinie na temat butów MX firmy Thor. Na Allegro s? dosyae
    : > tanie - 279z?
    : > -- nówki. Pytanie czy warto je kupiae. Czy nie rozlec? sie po kilku
    : > ostrzejszych jazdach.
    :
    : pokaz linka
    :

    allegro.pl/item515968439_buty_thor_motocross_fox_cro
    ss.html

    W sumie używane... pytanie czy nadają się. I cena niska.

  • 4. Data: 2009-01-03 16:34:56
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    Strzała

    Solaris pisze:
    > Prosiłbym o opinię na temat butów MX firmy Thor. Na Allegro są dosyć tanie - 279zł
    > -- nówki. Pytanie czy warto je kupić. Czy nie rozlecą się po kilku ostrzejszych
    jazdach.

    osobiście polecałbym nowe np:
    http://allegro.pl/item510072823_buty_thor_09_quadran
    t_nowosc_czarne.html

    > PS. Od dni kilku stałem się szczęśliwym posiadaczem Hondy CR 125. ;)
    gratulacje

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2009-01-03 16:38:41
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > W sumie używane... pytanie czy nadają się. I cena niska.

    Cena raczej wysoka, bo za około 315 mozna kupic nowe buty Fly Viper
    http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13397.Buty.Enduro.Fly
    Używane buty to ryzyko - grzybki etc...

  • 6. Data: 2009-01-03 19:11:42
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 17:38:41 +0100, jakże pięknego
    "Arbiter" <n...@h...com> wystukał co zawarte poniżej:

    : U?ywane buty to ryzyko - grzybki etc...

    W dzisiejszych czasach chyba nie jest problemem porządnie wyczyszczenie teakiego
    buta? :)

  • 7. Data: 2009-01-03 19:23:21
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał
    > W dzisiejszych czasach chyba nie jest problemem porządnie wyczyszczenie
    > teakiego buta? :)
    Sa przerozne srodki do czyszczenia.
    Ale faktycznie uzywane buty i kask zwlaszcza do enduro/crossu to brrr.
    Polatasz - zobaczysz ile potu zostawiasz w srodku to moze Ci sie odechce
    uzywki;-)
    Poza tym nowka to nowka...

    --
    Pozdro.
    Zapek

  • 8. Data: 2009-01-03 20:19:46
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > W dzisiejszych czasach chyba nie jest problemem porządnie wyczyszczenie
    > teakiego buta? :)

    jeszcze mniejszym kupić nowe trzewiki, tym bardziej ze w zblizonej cenie;)

  • 9. Data: 2009-01-03 20:27:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-01-03 13:41:06 +0100, Solaris <s...@b...inspired> said:

    > W sumie używane... pytanie czy nadają się. I cena niska.

    Moja rada - zapożycz się, pozbieraj dłużej, ale kup porządne (i raczej
    nowe). Oszczędzisz sobie podwójnego wydatku i być może trochę zdrowia.
    W enduro/cross buty, to jeden z najważniejszych elementów wyposażenia.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 10. Data: 2009-01-03 20:50:43
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 09:25:51 +0100, jakże pięknego
    Solaris <s...@b...inspired> wystukał co zawarte poniżej:

    : Witam.
    :
    : Prosiłbym o opinię na temat butów MX firmy Thor. Na Allegro są dosyć tanie - 279zł
    : -- nówki. Pytanie czy warto je kupić. Czy nie rozlecą się po kilku ostrzejszych
    jazdach.

    Przekonaliście mnie do nowych. ;)