  • 1. Data: 2023-03-24 07:57:31
    Temat: VeraCrypt brak obrazu HDMI
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mam już dwa kompy w których co któreś tam uruchomienie
    nie ma obrazu na pierwszym ekranie

    Password:

    Wpisuje wtedy hasło w ciemno i komp dalej uruchamia się
    normalnie.

    Oba kompy łaczy chyba to, że sygnał jest brany z HDMI
    dodatkowej karty graficznej GT1030.

    Z HDMI na płycie głównej nie ma tego prpblemu.

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-03-24 11:46:23
    Temat: Re: VeraCrypt brak obrazu HDMI
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Mar 2023 07:57:31 +0100, PiteR napisał(a):

> [...]
    >
    > Oba kompy łaczy chyba to, że sygnał jest brany z HDMI
    > dodatkowej karty graficznej GT1030.
    >
    > Z HDMI na płycie głównej nie ma tego prpblemu.

    W BIOSie masz ustawiony wybór karty graficznej na auto, czy wskazaną
    konkretną?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-03-24 17:03:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:7r4szmyvprjx$.78w1ni0g3umy.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > W BIOSie masz ustawiony wybór karty graficznej na auto, czy wskazaną
    > konkretną?

    Chyba na konkretną GT1030. Musze sprawdzić.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2023-03-25 21:53:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    user Adam pisze tak:

    > W BIOSie masz ustawiony wybór karty graficznej na auto, czy wskazaną
    > konkretną?

    tu facio ma ten sam problem

    To się nigdy nie zdarza w moich trzech laptopach 1080p na ekranie laptopa tylko na
    hdmi.
    To sie nie zdarza na win 8.1 tylko na win 10 x64 pro
    To sie zdarza w pecetach podłączonych do telewizora 3840 x 2160p

    Jakby telewizor nie był w stanie wyswietlić jakiejś małej rozdzielczości poprawnie.
    np 1024x768

    https://sourceforge.net/p/veracrypt/discussion/techn
    ical/thread/16a152780c/
    https://www.reddit.com/r/VeraCrypt/comments/j8jg67/b