  • 51. Data: 2014-01-26 18:44:53
    Temat: Re: stacja pogodowa - wiele wyswietlaczy
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Można postawić porządniejszą stację meteorologiczną i udostępnić
    > wyniki pomiarów w Sieci. Na przykład tak: http://meteo.sikornik.net/
    > Ta stacja stoi ok. 100 metrów od miejsca, w którym mieszkam.
    > Może obsłużyć całą okolicę.

    Można też wystrzelić własnego satelitę, i obsłużyć cały kontynent.

  • 52. Data: 2014-01-26 19:44:35
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 26.01.2014 o 00:06 Pszemol <P...@p...com> pisze:
    Po co to karmisz? jak nikt z nim nie będzie dyskutował to sobie zabierze
    zabawki i pójdzie w piz.u.
    A tak to sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 53. Data: 2014-01-27 07:07:29
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 25.01.2014 18:17, Pszemol pisze:

    > Ja chyba mam takie coś jak Ty - zegar z radiowym ustawianiem czasu
    > (odpowiednik DCF77) i radiowy czujnik zdalnej tempratury za oknem
    > komunikujący się zdaje się w paśmie 900Mhz.

    Coś bardzo podobnego, zegar mam, ale czujnik jest na 433 MHz. Z to mam
    dość trudne warunki odbioru, bo blok obłożony blachą.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 54. Data: 2014-01-27 07:10:20
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 25.01.2014 18:13, Pszemol pisze:

    > Ale po co, skoro dzis przecietny smartfone ma aktualne pomiary
    > dostepne od reki w kieszeni i to nie tylko w domu tylko równiez
    > na wycieczce czy tam gdzie sie z nim wybierzesz, np. do kolegi...

    Bo masz jeszcze odczyt w pomieszczeniu, masz wilgotność, wiesz gdzie są
    czujniki. Mnie się przydaje.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 55. Data: 2014-01-28 02:31:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > mieszkaniu możesz zmienić wilgotność. Ale na zewnątrz ni chuja. Do tego
    > padają jakieś idiotyczne argumenty że taki system ma sens bo ktoś by się
    > inaczej ubrał w tą samą kurtkę a jeszcze ktoś inny zapierdala egzotyczne
    > opowieści dziwnej treści o górach i klimacie tropikalnym, jak by to miało
    > jakikolwiek związek z tematem. O takim co potrzebuje pomiarów wiatru
    > chociaż korzysta jak potrzebuje z profesjonalnych prognoz z litości nie
    > wspomnę. Staram się nie kłócić z idiotami bo są w większości i nie dam
    > rady. Ale czasami chuj mnie strzela jak czytam głupoty nie z tej ziemi.

    Zapewniam Cię, że z faktu że czegoś nie zrozumiałeś nie wynika
    bynajmniej że przeczytałeś jakieś bzdury... Po prostu sięgnąłeś
    granic pojemności swojej łepetyny i treść Cię przerosła... ot co.
    A obrażaniem rozmówców i nazywanie ich idiotami tylko dlatego
    że nie zrozumiałeś co napisali jest nierozsądne - lepiej zadaj
    pytanie, powiedz czego nie zrozumiałeś a chętnie Ci wyjaśnią.