  • 1. Data: 2011-10-24 19:28:24
    Temat: strona html jak flash ?
    Od: jameno <j...@w...pl>

    Witam

    potrzebuję umieścić stronę www w html-u ale w taki sposób aby użytkownik
    nie dostał "ramki" przeglądarki - powinna wyglądać jak flash, czyli nie
    może dostać menu, oraz możliwości zamknięcia okna przeglądarki. Dla
    uspokojenia - strona nie będzie służyć do wyświetlania jakiegoś spamu,
    reklam itp. Chcę umieścić ją w "autostarcie" systemu pod "kiosk
    multimedialny" z monitorem dotykowym - coś w rodzaju prezentacji
    "PowerPoin-ta". Zatem użytkownik będzie mógł poruszać się tylko po
    stronach ulokowanych na danej maszynie bez dostępu do "netu".
    Może ktoś podpowie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-24 20:12:54
    Temat: Re: strona html jak flash ?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    poniedziałek, 24 października 2011 21:28 wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) jameno:

    > potrzebuję umieścić stronę www w html-u ale w taki sposób aby użytkownik
    > nie dostał "ramki" przeglądarki - powinna wyglądać jak flash, czyli nie
    > może dostać menu, oraz możliwości zamknięcia okna przeglądarki.

    Wydaje mi się, że powinieneś zrobić normalną stronę internetową
    i przeglądarkę uruchomić w trybie kiosk mode. Np. dokumentacja dla Opery:
    <http://www.opera.com/support/mastering/kiosk/>.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2011-10-24 20:13:31
    Od: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>

    Dnia 24-10-2011 o 21:28:24 jameno <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > "PowerPoin-ta". Zatem użytkownik będzie mógł poruszać się tylko po
    > stronach ulokowanych na danej maszynie bez dostępu do "netu".

    http://www.opera.com/support/mastering/kiosk/ to moze by warto zaczac
    szukac...
    znaczy jak kiosk bedzie bez klawiatury albo z odpowiednio wykastrowana,
    bez prawkliku etc. to odpalasz jakakolwiek przegladarke na full-sctreen i
    chyba bedzie OK, natomiast jesli bedzie to normalny komputer z normalna
    klawiatura, na ktorej mozna tapnac ctrl+alt+del, to nic nie poradzisz...

    --
    Jordan Szubert

  • 4. Data: 2011-10-24 20:51:26
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    jeszcze dorzuce link dla firefoksa
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/r-kio
    sk/

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 5. Data: 2011-10-25 19:28:38
    Od: jameno <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-24 21:28, jameno pisze:
    > Witam
    >
    > potrzebuję umieścić stronę www w html-u ale w taki sposób aby użytkownik.....
    >
    > Pozdrawiam

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi - Opera spełnia wymogi - tego szukałem.

    Jeszcze jedno pytanie - dla mnie najlepiej byłoby postawienie prostej
    strony w html-u, jednak osoby które będą korzystały z tego "kiosku"
    chciałyby mieć możliwość samodzielnego modyfikowania treści. Dla nich
    nanoszenie zmian w html-u to pewien problem. Zatem pozostaje coś w
    oparciu o CMS-a. Dawno temu robiłem coś na bazie html + pliki zapisywane
    w txt, (te pliki tekstowe "robiły za bazę") chyba nawet był tam jakiś
    edytor od strony admina w rodzaju Tiny MCE, niestety nie pamiętam co to
    było - jak się nazywało. Uruchamianie lokalnego serwera z bazą np.
    MySql-a dla kilku, w porywie kilkunastu podstron wydaje mi się armatą
    dla zabicia muchy.

    Jeszcze raz wielkie dzięki za okazaną pomoc.

  • 6. Data: 2011-10-25 19:43:48
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 25-10-2011 21:28 jameno napisał:

> [...]
    > dla zabicia muchy.
    >
    > Jeszcze raz wielkie dzięki za okazaną pomoc.

    Jeśli masz taką możliwość, to jednak bym postawił serwer PHP + MySQL.
    Prosty CMS z TinyMCE załatwi sprawę. Ciężko byłoby to zrobić bez np.
    PHP, a skoro tak, to i MySQL można uruchomić.
    Jeśli jesteś zainteresowany tym prostym CMS'em, to mam jeden, który
    napisałem. Raptem trzy tabele w bazie, edytor prosty w obsłudze. Jeśli
    jesteś zainteresowany, to mój adres znajdziesz na stronie (link w stopce).

    pozdrawiam
    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 7. Data: 2011-10-25 19:45:50
    Od: "M.G." <k...@t...zna>

    On Tue, 25 Oct 2011 21:28:38 +0200, jameno wrote:

    [...]

> [...]
    > dla zabicia muchy.
    >
    > Jeszcze raz wielkie dzięki za okazaną pomoc.

    Zainstaluj przynajmniej Apache i zainteresuj się tym:

    http://get-simple.info/

    Prosty ale i elegancki.

    --
    M.G.