  • 51. Data: 2011-08-16 19:35:21
    Temat: Re: subiektywne kryteria oceny kandydata
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Użytkownik "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:j2ecbh$9ds$...@n...onet.pl...
    > Najpierw radzisz zatrudniać na umowę-zlecenie, a potem opisujesz umowę o

    Szczegóły. Sens jest jednak oczywisty.

  • 52. Data: 2011-08-29 09:31:07
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    bartekltg <b...@o...pl> napisał(a):

    > W dniu 2011-08-15 11:22, slawek pisze:
    > Królik nie napisał, co tak naprawdę zadał kandydatowi,
    > ale podejrzewam, że funkcja miała "_odwrócić_ kolejność
    > elementów w tablicy w miejscu". Potrzebujemy wtedy
    > jednego 'swap', jakąś liczbę czy iterator, być może
    > dwa dla wygody i czytelności zapisu, ale zapotrzebowanie
    > na pamięć jest niezależne od długości talbicy
    > (kandydat pewnie chciał przepisywać tablicę).

    Just so.

    KK

  • 53. Data: 2011-08-31 10:42:37
    Od: "Sarr." <s...@g...pl>

    On 13-8-2011 11:51, slawek wrote:

    > Użytkownik "Sarr." <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > A sam skończyłeś jakieś studia?
    oczywiscie, i to niejedne, ale nie o mnie tu rozmawiamy. moze chociaz
    uzasadnilby pan zasadnosc swojego pytania i jego zwiazek z tematem?

    > Czyli to oni powinni oceniać ciebie, a nie ty ich.
    bardzo smiala teza ale owszem... nie. po prostu zdarzaja sie ludzie
    chcacy sie specjalizowac w kilku bardzo specyficznych rzeczach. takich
    przypadkow nie trafilo mi sie wiele, na palcach u jednej reki mozna
    policzyc. mialem na przyklad przyjemnosc pracowac z chlopakiem, ktory z
    racji problemow ze zdrowiem mial kilkuletnia przerwe w nauce. tego czasu
    jednak nie zmarnowal ale wykorzystal doskonale ksztalcac sie samemu.
    dzieki temu, kontynuujac nauke okazywalo sie niejednokrotnie, ze wie na
    pewne tematy wiecej niz wykladowcy na uniwersytecie i ma doswiadczenie
    prakyczne przewyzszajace moje. byl studentem 3-go roku, pracowal we
    firmie jako praktykant, a odwalil kawal naprawde dobrej roboty. zwracam
    uwage na to, ze byly to pewne tematy a nie caloksztalt wiedzy. on mial
    kupe zabawy poszerzajac swoje zainteresowania, eksperymentujac i
    testujac pewne rozwiazania, ja natomiast nie musialem sie martwic, ze
    wersja finalna bedzie wymagal drastycznych zmian. oboje skorzystalismy
    na tej wspolpracy.

    ja, jak kazdy potrafiacy krytycznie spojrzec na siebie, nie jestem w
    stanie specjalizowac sie we wszystkim, chocbym bardzo tego chcial.

    > I tak preferujesz 20 latków z 15 letnim stażem.
    owszem... nie. tutaj znowu popisal sie pan nieumiejetnoscia czytania ze
    zrozumieniem [calego watku] i przypisywaniem tez pasujacych do pana
    wizji. wyrywanie z kontekstu i obracanie kota ogonem to nie argumenty.
    ja pisalem o tym, ze rozmawiam z kandydatami na tematy, ktore niejako
    oni sami zapropouja zamiast narzucac im z gory tok rozmowy - wychodzac z
    zalozenia, ze im powinno byc w takiej sytuacji latwiej, natomiast ja i
    tak dowiem sie czego chce sie dowiedziec.

    pozdrawiam,
    Sarr.

  • 54. Data: 2011-08-31 10:49:19
    Od: "Sarr." <s...@g...pl>

    On 14-8-2011 15:14, Marek Borowski wrote:

> [...]
    > Jesli uwazasz ze kultura osobista i sluchanie innych to pierdoly...

    > Idz do psychiatry koprofilu. Widac wyraznie ze masz problemy ze soba.

    > Nawet nie masz odwagi przedstawic sie imieniem i nazwiskiem, jestes
    > dnem, ktory jedyne co umie to obrazac wartosciowych ludzi.
    >

    > Marek
    >

    > BTW: Dla tych co nie wiedza, slavek stwierdzil ze jest tak "dobry" ze
    > zatrudniajac go nalezy mu zatrudnic tlumacza. Zreszta sadze ze kazdy kto
    > przeczytal choc maly procent jego wypocin ma wyrobione zdanie o nim.

    po dluzszej nieobecnosci wracam i widze, ze przyszedl slawek i skonczyla
    sie calkiem interesujaca dyskusja. pewnie teraz mi sie oberwie od niego
    i zaczna sie proby wyprowadzenia mnie z rownowagi ;]