  • 1. Data: 2009-10-03 21:09:44
    Temat: swietlowka indukcyjna
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Czy takie cos da sie w Polsce kupic ? I ile kosztuje ?

    Np Philipsa seria QL
    http://www.prismaecat.lighting.philips.com/ecat/Ligh
    t/ApplicationRouter.aspx?fh_location=//prof/pl_PL/ca
    tegories<{fepplg}/countries>{pl_PL}/status>{act}/cat
    egories<{F_0002FEPPLG_1147_PHL_dqlsys}&fh_view=liste
    r&left_nav=pl_pl&

    Wyglada ciekawie .. tylko ile promieniuje ?

    J.

  • 2. Data: 2009-10-03 22:33:37
    Temat: Re: swietlowka indukcyjna
    Od: "Robert Wankowski" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "J.F."

    > Wyglada ciekawie .. tylko ile promieniuje ?

    Czego? Swiatla czy mikrofal?
    http://www.lighting.pl/index.php?s_id=10&akcja=artyk
    ul&a_id=11&typ=5

    Robert

  • 3. Data: 2009-10-04 10:48:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Oct 2009 00:33:37 +0200, Robert Wankowski wrote:
    >Uzytkownik "J.F."
    >
    >Czego? Swiatla czy mikrofal?

    Fal radiowych .. bo chyba nie mikro.

    >http://www.lighting.pl/index.php?s_id=10&akcja=arty
    kul&a_id=11&typ=5

    Dzieki za link, to mi przypomnialo ze faktycznie slyszalem o tym od
    dawna. A w fazie prototypow to chyba nawet jeszcze dawniej niz 1991.

    Ale cen tam nie ma.
    To sie daje kupic ? W Polsce ?

    J.

  • 4. Data: 2009-10-04 11:10:39
    Od: "MM" <m...@t...pl>

    http://www.wyladowcze.pl/index.php/id_578_mode_prodd
    et.html

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2009-10-04 13:42:37
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Nastepny radosny pomysl zasniecania srodowiska ..... tym razem mikrofalami
    ... Ludzie maja jednak pomysly zeby sie szybciej wykonczyc
    Marek S

  • 6. Data: 2009-10-04 15:40:26
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Dzieki za link, to mi przypomnialo ze faktycznie slyszalem o tym od
    > dawna. A w fazie prototypow to chyba nawet jeszcze dawniej niz 1991.

    Linka otworzyc nie moge, ale zarowke zasilana mikrofalami widzialem 2
    tygodnie temu - przyjechal ktos do nas do firmy demostracje robic.
    Srednica banki (sfera) ok. 20mm. Moc 1kW, swieci _naprawde_jasno_.
    Swiatlo biale, bez prazkow, mocno podobne do slonecznego.

    --
    Jerry1111

  • 7. Data: 2009-10-04 15:53:45
    Od: "Robert Wankowski" <r...@w...pl>

    Uzytkownik "Jerry1111

    > Srednica banki (sfera) ok. 20mm. Moc 1kW,

    Literówka?

    Robert

  • 8. Data: 2009-10-04 15:58:18
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Sunday 04 October 2009 17:40, Jerry1111 wrote:
    > Srednica banki (sfera) ok. 20mm. Moc 1kW, swieci _naprawde_jasno_.

    Przy takiej mocy, nic dziwnego. :-P
    Toż to tyle, co 10 stuwatowcyh żarówek...

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 9. Data: 2009-10-04 16:03:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 04 Oct 2009 16:40:26 +0100, Jerry1111 wrote:

    >Linka otworzyc nie moge, ale zarowke zasilana mikrofalami widzialem 2
    >tygodnie temu - przyjechal ktos do nas do firmy demostracje robic.

    Ale to nie bylo w Polsce :-(

    >Srednica banki (sfera) ok. 20mm. Moc 1kW, swieci _naprawde_jasno_.
    >Swiatlo biale, bez prazkow, mocno podobne do slonecznego.

    lampa siarkowa ? http://en.wikipedia.org/wiki/Sulphur_lamp

    Tak czy inaczej - oprocz mikrofal sa i swietlowki na mniejsze
    czestotliwosci, tylko jakos ciekawie w Polsce z tym bieda.

    J.

  • 10. Data: 2009-10-04 16:05:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wankowski napisał:

    > Literówka?

    Litrówka to by musiała mieć jakieś 12 centymetrów średnicy.

    --
    Jarek