  • 1. Data: 2010-11-16 15:52:25
    Temat: swis721
    Od: "amk" <a...@o...pl>

    Witam,

    Czy jest jakaś darmowa czcionka z polskimi znakami podobna do Swissa721 do
    zastosowania na www (@font-face)?

    Pozdrawiam,
    anna kubiak

  • 2. Data: 2010-11-16 15:59:25
    Temat: Re: swis721
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2010-11-16 16:52, amk pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakaś darmowa czcionka z polskimi znakami podobna do Swissa721
    > do zastosowania na www (@font-face)?

    To jest właściwie Helvetica, per Corelowski Switzerland. Szukałem kiedyś
    wersji Condensed. Nie ma, nie było i pewnie nie będzie ;] Nawet *bez* PL
    znaczków byłby problem.

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 3. Data: 2010-11-16 18:25:34
    Od: satellite <p...@g...pl>

    zobacz tutaj http://www.fontsquirrel.com/fontface moze jakas bedzie pasowac

  • 4. Data: 2010-11-16 21:52:48
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-16 16:52, amk pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy jest jakaś darmowa czcionka z polskimi znakami podobna do Swissa721
    > do zastosowania na www (@font-face)?

    Zobacz to (są free) - Tex Gyre Heros

    http://www.gust.org.pl/projects/e-foundry/tex-gyre/h
    eros/index_html

    tu jest wzornik, gdzie można te fonty podejrzeć

    http://www.nowacki.strefa.pl/wzornik/

  • 5. Data: 2010-11-16 22:34:08
    Od: Piotr Chamera <p...@p...onet.pl>

    PS. te fonty nieszczególnie nadają się na ekran (kiepski
    hinting).