  • 1. Data: 2010-11-16 00:38:21
    Temat: Serwer po przekierowaniu domeny
    Od: Bartosz Iwanowski <i...@v...pl>

    Miałem na początku roku domenę i serwer na Interii. W ciągu roku
    przeniosłem serwis na inny serwer i przekierowałem domenę. Ponieważ
    serwer i tak był opłacony to zakładam, że jest na nim stara treść. Czy
    można wejść na ten stary serwer jeżeli nie jest już przyporządkowana do
    niej domena? Nie przez FTP, tylko przez przeglądarkę.

    Georg

  • 2. Data: 2010-11-16 00:52:00
    Temat: Re: Serwer po przekierowaniu domeny
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 16.11.2010 Bartosz Iwanowski <i...@v...pl> napisał/a:
> [...]
    > można wejść na ten stary serwer jeżeli nie jest już przyporządkowana do
    > niej domena? Nie przez FTP, tylko przez przeglądarkę.

    To zależy. Jak panel kasuje wirtualke z httpd przy przenoszeniu domeny
    to nie, jak ją zostawił to wpisz u siebie w hosts ip jakie było dla
    interii z domeną jaka była na tą strone - tak aby resolver poleciał z
    pliku a nie z dns i powinno się udać.