  • 21. Data: 2012-01-05 09:01:56
    Temat: Re: szklo
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2012-01-04 17:40, Konrad Anikiel pisze:
    > Dokładnie, "fuse together" po angielsku. Przemian fazowych jest więcej
    > niż dwie/trzy, czasem trudno jest coś precyzyjnie nazwać.

    Jak chodziłem do szkoły to przemian fazowych było 6...

    ________MAT_______

  • 22. Data: 2012-01-05 09:35:20
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 5 Sty, 09:01, Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> wrote:

    > Jak chodzi em do szko y to przemian fazowych by o 6...

    No więc jak powiesz że sproszkowane ciało stałe, krystaliczne,
    zamieniło się w amorficzne, już nie tak całkiem stałe, bo bardzo
    powoli płynące i to trochę lepkie, na skutek czego ziarna się
    połączyły nie przez dyfuzję a przez adhezję? Stopiło się, prawda? A
    cieczy żadnej nie było...
    Konrad

  • 23. Data: 2012-01-11 09:51:07
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

  • 24. Data: 2012-01-11 09:52:49
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

> [...]
    > powoli płynące i to trochę lepkie, na skutek czego ziarna się
    > połączyły nie przez dyfuzję a przez adhezję? Stopiło się, prawda? A

    To już nie wiem...