  • 1. Data: 2010-01-25 11:22:57
    Temat: szukam skryptu galerii zdjęć
    Od: "magda" <m...@m...pl>

    witam,

    szukam skrypu takiej galerii zdjęć jak na tej stronie:

    http://www.mioodesign.com/wnetrza_prywatne/projekt/1

    Wydaje mi się, że jest dość popularna, bo często ją widuję na różnych
    stronach, tylko nie mogę znaleźć skryptu :(

    pozdrawiam
    m.

  • 2. Data: 2010-01-25 12:03:22
    Temat: Re: szukam skryptu galerii zdjęć
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2010-01-25 12:22, magda napisał(a):
    > witam,
    > Wydaje mi się, że jest dość popularna, bo często ją widuję na różnych
    > stronach, tylko nie mogę znaleźć skryptu :(

    Co prawda kaspersky coś tam krzyknął że strona chce ładować JS z
    trojanem, ale się załadowała... ;)

    Proponuję kliknąć prawym klawiszem na galerii i tam jest w menu - About
    Flash Gallery ;)

    A takich rozwiązań jest chyba więcej, ale żadnego nigdy nie używałem ;)

    --
    CZAK

  • 3. Data: 2010-01-25 12:08:46
    Od: Chuck <c...@c...org>

  • 4. Data: 2010-01-26 07:17:02
    Od: "magda" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Chuck" <c...@c...org> napisał w wiadomości

    > Proponuję kliknąć prawym klawiszem na galerii i tam jest w menu - About
    > Flash Gallery ;)
    >
    > A takich rozwiązań jest chyba więcej, ale żadnego nigdy nie używałem ;)

    Dziękuję Ci :)) nie wpadłam na pomysł, żeby szukać w galeriach flesh'a, a
    tego faktycznie troszkę jest :)

    pozdrawiam
    magda