  • 11. Data: 2019-09-19 09:45:16
    Temat: Re: taka sama konfiguracja dla localhost i produkcji
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    W dniu 18.09.2019 o 19:25, Marek S pisze:

> [...]
    > włączyć. Robisz klona na zdalnym serwerze i z nim się łączysz.
    >
    > O co chodzi zatem?
    >
    > Ja tak właśnie pracuję. Na lokalu mam 3 wersje PHP, odpowiednie dla
    > poszczególnych projektów - po to by się zgadzały z tym, co na serwerze.
    > Z bazą mam jeszcze prościej bo nie używam badziewnego MySQLa, którego,
    > tak na marginesie już w zasadzie nie ma pod tą nazwą. Stosuję
    > PostgreSQL. Konfiguracja tej bazy jest praktycznie żadna więc ryzyko, że
    > będzie coś innego niż na serwerze - minimalne.
    >
    > Nie bawię się w dockery czy VM-ki bo to z armatą na wróble.

    Czyli jak się przełączam z development na testing to mam zmieniać pho.inu?

  • 12. Data: 2019-09-19 11:07:55
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    W dniu 19.09.2019 o 09:45, Jivanmukta pisze:

    > Czyli jak się przełączam z development na testing to mam zmieniać pho.inu?
    php.ini

  • 13. Data: 2019-09-19 20:43:56
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-09-19 o 11:07, Jivanmukta pisze:

    > php.ini

    Nie, kompletnie nic nie masz robić. No chyba, że z jakiegoś wyszukanego
    względu masz taką potrzebę. JA nigdy bym nie wpadł na to aby aplikacja w
    testach miała mieć inne PHP niż na devie czy prodzie.

    Jeszcze raz w punktach - może będzie klarowniej:

    1. Patrzysz, jaką wersję PHP i konfigurację masz na serwerze.
    2. Na komputerze lokalnym instalujesz taką samą i ustawiasz te same
    parametry w php.ini.
    3. Lokalnie zmieniasz sobie tryb pracy aplikacji prod/dev/test/cokolwiek
    a PHP cały czas ma dokładnie to samo. Nic się nie zmienia.

    Jeśli z kolei masz więcej projektów wymagających innych wersji PHP, to
    dopiero wtedy przypisujesz sobie na lokalu różne wersje dla różnych
    aplikacji. Możesz mieć bowiem wiele wersji na jednym komputerze (lokalnym).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek