  • 1. Data: 2007-01-06 09:55:58
    Temat: test lacza
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    ave

    udalo mi sie zmigrowac (przynajmniej formalnie) z dsl4000 do dsl8000;
    modem zostal wymieniony, wg tp, operacja zakonczona sukcesem;
    jednak gdy probuje zmierzyc przepustowosc dostepnymi w necie narzedziami,
    maksimum jakie dostaje to 3,5 Mbps
    lacze jest nieobciazone, test wykonuje z komputera podlaczonego do modemu;
    do tej pory strony takie jak dsl.cz czy msv.dk mylily sie srednio o 10%
    czy te narzedzia nie sa odpowiednie do lacza 8 Mbps ?
    co polecacie ?

    loksim

  • 2. Data: 2007-01-06 09:59:55
    Temat: Re: test lacza
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > do tej pory strony takie jak dsl.cz czy msv.dk mylily sie srednio o 10%
    > czy te narzedzia nie sa odpowiednie do lacza 8 Mbps ?

    Chyba te narzedzia nie sa odpowiednie. U mnie przy DSL 4000, DSL.cz tez sie
    myli o prawie polowe. Sprawdz np www.numion.com - juz lepiej u mnie sie
    zachowuje. Albo sprobuj z noc.gts.pl pobrac plik i zobacz czy masz transfer
    1mb/s - tylko uwaga, bo noc.gts.pl ostatnio same jakies awarie ma i po
    100kilo od nich leci (ale teraz sprawdzalem u leci u mnie max od nich 500
    kb/s).

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 3. Data: 2007-01-06 10:00:06
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "loksim" <l...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do tej pory strony takie jak dsl.cz czy msv.dk mylily sie srednio o 10%
    > czy te narzedzia nie sa odpowiednie do lacza 8 Mbps ?

    noc.gts.pl

    albo bezposrednio ftp tepsy

    ftp.tpnet.pl

    stad mialem nawet 2,5megabajta/s

  • 4. Data: 2007-01-06 11:28:10
    Od: "Łukasz Pierzchalski" <g...@N...gazeta.pl>

    www.speedtest.pl

  • 5. Data: 2007-01-06 12:19:23
    Od: "Andy" <s...@t...pl>

    Użytkownik "loksim" <l...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ennrn7$3f4$1@news.onet.pl...
    > czy te narzedzia nie sa odpowiednie do lacza 8 Mbps ? co polecacie ?

    One w ogole nie sa odpowiednie. Najlepszy sposob to zainstalowanie sobie
    jakiegos manadzera pobran, znalezienie szybkiego serwera i sciagniecie
    duzego pliku podzielonego np na 10 sesji. Taki wynik bedzie o wiele bardziej
    miarodajny niz wszystkie speedtesty, numiony itd razem wziete.
    U mnie wspomniany speedtest.pl pokazuje 919 kbps na laczu 2 Mbps.

    Andy

  • 6. Data: 2007-01-06 12:37:59
    Od: "Adam Wołk-Jankowski" <j...@b...tego.1000lecie.pl>

    Wedlug moich obserwacji najbardziej wiarygodny jest test pod adresem
    http://ww.speedtest.net. Duzym plusem jest mozliwosc sprawdzania transferu z
    roznych miejsc w europie i na swiecie.
    Dosc dokladny jest tez http://test.sopee.net/ ale on mierzy tylko predkosc
    downloadu z jednego konkretnego miejsca.

    Inne, juz nie tak dokladne:
    http://www.numion.com/YourSpeed/
    http://www.real-data.pl/pl/speedtest.html
    http://www.talkswitch.com/voip/voip_test.php
    http://myspeed.visualware.com/voip/
    http://www.dsl.cz/rychlost.php
    http://www.pliki.bph.pl/cp/businessnet/test.html
    http://www.speedtest.pl
    --
    Z poważaniem:
    Adam Wołk-Jankowski

  • 7. Data: 2007-01-06 13:10:16
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Andy" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > miarodajny niz wszystkie speedtesty, numiony itd razem wziete.
    > U mnie wspomniany speedtest.pl pokazuje 919 kbps na laczu 2 Mbps.

    U mnie pokazuje 1500 na 1,5Mb/s ;)
    Ale fakt jest faktem, czesto takie testy maja malo wspolnego z
    rzeczywistoscia.

    W.

  • 8. Data: 2007-01-06 15:39:11
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Łukasz Pierzchalski napisał:
    > www.speedtest.pl

    Kompletnie niewiarygodny IMO. Sprawdzam łacze symetryczne 8 Mb/s,
    nieobciążone w ogóle, na Operze pokazuje 572kb/s down i 814 kb/s up a na
    Exploderze pokazuje...379 kb/s down i 2457 kb/s up. Z noc.gts.pl idzie
    890-900 kB/s.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 9. Data: 2007-01-07 21:50:18
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 06 Jan 2007 16:39:11 +0100, Tomasz Śląski wrote:

> [...]
    > nieobciążone w ogóle, na Operze pokazuje 572kb/s down i 814 kb/s up a na
    > Exploderze pokazuje...379 kb/s down i 2457 kb/s up. Z noc.gts.pl idzie

    Co ciekawe u mnie akurat ten test wypadl dobrze, ale to bylo DSL2000
    przyciete na mikrotiku do 1024/32 :>

    Tak swoja droga wlasnie padl ciekawy projekt (uzyszkodnicy sie tego
    zaczeli domagac swoim szukaniem dziury w calym) aby wykreowac jakiegos
    klona co bardziej popularnych testerow predkosci po drodze pokazujacego
    wskazana predkosc bo najwyrazniej nie rozumieja co oznacza "do 256" i
    interpretuja to jako "przynajmiej 256".

    --
    futszaK
    0601061867

  • 10. Data: 2007-01-08 18:27:26
    Od: grindej <g...@N...trzepak.pl>

    Dnia sobota 06 styczeń 2007 10:59 Stiwi napisał(a):

    (...)

    > transfer 1mb/s - tylko uwaga, bo noc.gts.pl ostatnio same jakies awarie ma
    > i po 100kilo od nich leci (ale teraz sprawdzalem u leci u mnie max od nich
    > 500 kb/s).

    A może po prostu noc.gts.pl znajduje się w _polskim_internecie_ a nie w
    sieci tpnet? :>