  • 1. Data: 2023-03-08 23:37:12
    Temat: tp link Archer TX50E
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Archer TX50E
    https://static.tp-link.com/overview-02_large_1585645
    973493w.png
    https://www.tp-link.com/uk/home-networking/adapter/a
    rcher-tx50e/

    moc karty 50%, wifi chodzi w trybie ac, do routera 3m, strop deski,
    bardzo silny sygnał. klawiatura mk270, mysz M180,
    odbiornik logitech na kablu 3m pod sufitem bo mysz gubiła sygnał.

    słuchawki AirPods 2nd generation
    https://www.apple.com/airpods-2nd-generation/

    w pracy słuchawki z Samsungiem J5 2017, hala, zasięg 50 metrów
    w domu 2 metry i dzwięk się jąka. W uchu od strony kompa gra
    wystarczy obrocic glowe albo zasłonić reką i zaczyna dzwiek chrypieć.

    ki czort?

    --
    Piter

    Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
    https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos

  • 2. Data: 2023-03-09 01:04:45
    Temat: Re: tp link Archer TX50E
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-08, PiteR <e...@f...pl> wrote:
> [...]
    > w domu 2 metry i dzwięk się jąka. W uchu od strony kompa gra
    > wystarczy obrocic glowe albo zasłonić reką i zaczyna dzwiek chrypieć.

    Cóś pewnie zakłóca. Masz np. przeładowane pasmo (wiele nadajników
    pracujących w danym zakresie). Czasami naprawdę trudno zgadnąć. Kiedyś
    miałem "baby monitor" całkiem poważnej firmy, który zakłócał tak
    skutecznie, że w promieniu 2m od tzw. odbiornika nic wifi nie działało.

    Przy wifi można zobaczyć obciążenie danych kanałow (jest kupa programów
    do tego), dla BT, nie wiem.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2023-03-09 13:48:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:xo9OL.1269872$rQWd.152385@fx10.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

> [...]
    > Kiedyś miałem "baby monitor" całkiem poważnej firmy, który
    > zakłócał tak skutecznie, że w promieniu 2m od tzw. odbiornika nic

    :/

    niefajnie
    a tak mogłobyć miło, wyłączałem telewizor a muza dalej leciała z pc do
    słuchawki i mozna było zakimać.

    Bluetooth z telewizora nie ma tej wady ale mój tv niestety to rocznik
    2020 w którym Samsung zabrał opcję wyłącz obraz.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 4. Data: 2023-03-14 22:13:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:xo9OL.1269872$rQWd.152385@fx10.ams1>
    user Marcin Debowski pisze tak:

    > Cóś pewnie zakłóca. Masz np. przeładowane pasmo (wiele nadajników
    > pracujących w danym zakresie).

    Pewnie tak. Zakłócenia.

    Na próbę przyniosłem tu dwa laptopy dell i jest tak samo źle
    jak na tej karcie tp link Archer TX50E. Słabiutki zasięg.

    Potem kupiłem bluetooth na usb. Jest o niebo lepiej.
    Zasięg około 7 metrów w ang drewnianym domu.

    https://www.amazon.co.uk/TP-LINK-UB4A-Bluetooth-Comp
    uter-Receiver/dp/B09S15RLH5/

    Jeszcze ciekawi mnie jak to jest z mocą nadajnika
    bo wygrywa smartfon, potem jest telewizor, potem dongle
    i na końcu karty.

    Czy jest gdzieś wybór tej mocy bt?
    Bo widzę tylko chyba moc wifi.

    https://ibb.co/nPWyhQV

    https://www.lairdconnect.com/support/faqs/what-bluet
    ooth-class
    https://community.infineon.com/t5/Resource-Library/B
    luetooth-RF-power-class-explained/ta-p/246396