  • 11. Data: 2011-11-04 17:53:17
    Temat: Re: traska sobota okolice Wawy
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Teoretycy to się z szumem skrzykują na "traskę" 200 km w słoneczną sobotę.

    Tos przygdał, aż mi wpięty poszło... :/
    --
    _______
    Songoku

  • 12. Data: 2011-11-04 17:59:32
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > Hi
    > O kt?rej i sk?d zamierzasz wyruszy? i czy masz ju? pomys? na trask??
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin
    > honda cbf600n

    Ja jestem z Błonia.
    Zaproponowałem AZ (un gdzieś w Wawie po azjatyckiej stronie Wisły)koło
    południa w Nadarzynie spotkanie co by do doktorskiego podjechać na moment.

    Później może "7" na Radom i gdzieś na około Wawy (propo AZ)

    Ew. może naokoło Puszczy Kampinoskiej -> Sochaczew a powrót po drugiej
    stronie Wistuli (Czerwińsk)... jeszcze nie wiem... Nie ważne gdzie,
    ważne żeby jechać :)

    Może Ty masz propozycje?

    p.s

    Doktorski będziesz w sobote koło południa w domu?

    --
    _______
    Songoku

  • 13. Data: 2011-11-04 18:09:20
    Od: "marcinu" <m...@w...pl>

  • 14. Data: 2011-11-04 18:24:43
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-04 19:09, marcinu pisze:
> [...]

    Coś koło 11.00 z Błonia, musi mi tylko AZ potwierdzić, że rusza dupe.

    Co do traski to w sumie też bym wolał coś z zakrętami, ale pewnie coś
    szybszgo. Spoko wypośrodkujemy :)

    --
    _______
    Songoku

  • 15. Data: 2011-11-04 18:53:16
    Od: "marcinu" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Co do traski to w sumie też bym wolał coś z zakrętami, ale pewnie coś
    > szybszgo. Spoko wypośrodkujemy :)

    No to ja się piszę, o ile za Wami nadążę :)
    Pozdro

    Marcin

  • 16. Data: 2011-11-04 19:56:00
    Od: "Hubert" <n...@m...com>

    Użytkownik "Songoku" <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> napisał :
    [...]
    > Coś koło 11.00 z Błonia, musi mi tylko AZ potwierdzić, że rusza dupe.
    >
    > Co do traski to w sumie też bym wolał coś z zakrętami, ale pewnie coś
    > szybszgo. Spoko wypośrodkujemy :)

    Witam
    Moja propozycja to : (jeżeli start z Błonia):
    Spotkanie przy rondzie w Janowie (ja będę atakował z okolic Płocka),
    następnie Sochaczew - Łowicz - Kutno - Gostynin - Łąck - Gąbin - Sanniki -
    Janów i tam się żegnamy krzyżując chmury z rolek tytoniowych. Jest i szybko
    i z zakrętami, dla każdego coś miłego. Pasi ?
    Mogę zameldować się w Janowie w samo południe.

    pozdrawiam
    --
    Hubert
    GSX 1300 BKA

  • 17. Data: 2011-11-04 20:39:02
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Hubert" Moja propozycja to : (jeżeli start z Błonia):
> [...]
    > szybko i z zakrętami, dla każdego coś miłego. Pasi ?
    > Mogę zameldować się w Janowie w samo południe.

    He he AZ i jego KHI nie wpisze sie w te zakrety - trasa Warszawa - Radom
    jest juz zbyt kreta a ty chcesz go po takch powiatowkach ciagac...

    Tytus

  • 18. Data: 2011-11-04 20:40:13
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-11-04 20:56, Hubert pisze:
> [...]
    > szybko i z zakrętami, dla każdego coś miłego. Pasi ?
    > Mogę zameldować się w Janowie w samo południe.

    Mi pasuje.

    Marcinu?

    Jedziemy wcześniej do Nadarzyna? Skad jesteś gdzie się łapiemy?
    Zadzwon to się dogadamy
    796-960-690
    AZ?

    --
    _______
    Songoku

  • 19. Data: 2011-11-04 20:46:15
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Songoku" Mi pasuje.
    AZ?

    AZ regeneruje kota i akumulator.\

    Tytus

  • 20. Data: 2011-11-04 20:47:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Lis, 21:40, Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl> wrote:

    > Mi pasuje.
    >
    > Marcinu?
    >
    > Jedziemy wcześniej do Nadarzyna? Skad jesteś gdzie się łapiemy?
> [...]
    No jadem. Traska mi też pasi.

    Tytus już zapomniał jak ledwo dawał radę za KHI na Wawa-Radom,
    bywa ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200