  • 11. Data: 2009-07-21 07:37:49
    Temat: Re: uprzejmie informuję...
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1tar2kiog816w$.ji3y51vtsq6h.dlg@40tude.net...

    > A fe.... leniu :) Poćwicz z Operą.

    Odpowiadając na Twój post nie muszę niczego ćwiczyć!

    Włodek ;)

  • 12. Data: 2009-07-21 08:02:34
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze, że nie obowiązkowe :). Jest jakiś polski akt prawny na to ?

    Na szczęście nie.

    Włodek

  • 13. Data: 2009-07-21 10:43:34
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Uprzejmie informuję, że nie będę odpowiadał/odpiywał na posty
    > z "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable".
    >

    > Włodek :)

    Gdy to przeczytałem, to byłem pewien, że "Content....." to nazwa jakiejś
    firmy i myślałem, że ktoś przez pomyłkę wysłał swoją deklarację odmowy
    korespondencji zamiast do nich to na grupę.
    Samo takie wysłanie tego typu deklaracji mnie nie zdziwiło, bo kiedyś mi się
    zdarzyło napisać do WSIPu, że ich propozycja tak dalece odbiega od moich
    oczekiwań, że nie widzę podstaw do dalszych negocjacji i przestałem reagować
    na faxy i telefony.
    Używam Outlook Express, bo po prostu jest z definicji i za mało wiem, abym
    rozumiał o co biega.
    Z rozrzewnieniem wspominam czasy DOSa i wiele problemów, które przyszły wraz
    z Windowsami doprowadza mnie do szału.
    Odpowiedzi w wątku naprowadziły mnie na prawidłowe rozumienie tej uprzejmej
    informacji więc nie oczekuję naprostowywania.
    P.G.