  • 1. Data: 2010-02-21 20:54:24
    Temat: usuwanie lakieru ze zderzaków
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu może mnie naprowadzić w jakiej kategorii na allegro szukać
    preparatu do usuwania lakieru z plastikowego zderzaka? no i kilka słów jak
    się tego używa...

  • 2. Data: 2010-02-21 21:19:21
    Temat: Re: usuwanie lakieru ze zderzaków
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hls36b$6h5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > czy Ktoś tu może mnie naprowadzić w jakiej kategorii na allegro szukać
    > preparatu do usuwania lakieru z plastikowego zderzaka? no i kilka słów jak
    > się tego używa...

    Wpisz w google. Nakładasz to na lakier, czekasz iles tam i zeskrobujesz
    szpachelką. Ostrożnie z tym środkiem bo to jest k...wsko szkodliwe dla
    zdrowia i potwornie smierdzi. Mozesz to kupić w castoramie etc natomiast
    dobrze byłoby sprawdzić czy środek ruszy tylko lakier czy sam plastik też -
    nie powinien, ale warto sprawdzić. Ja używałem na lakierowanym proszkowo
    aluminium i lakier zszedł z bólem ale to był naprawde dobry proszek więc
    lakier samochodowy powinien pójść bez większego problemu.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-02-22 17:12:44
    Od: "pavellz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości

> [...]
    > proszkowo aluminium i lakier zszedł z bólem ale to był naprawde dobry
    > proszek więc lakier samochodowy powinien pójść bez większego problemu.

    Scansol, ale obawiam się że lakier zejdzie z warstwą plastiku. :)
    Po co chcesz ten lakier zdzierać? Jak chodzi o polakierowanie to może po
    prostu
    starczy to spolerować trochę?

    Pzdr
    Paweł