  • 1. Data: 2022-08-02 13:39:32
    Temat: uzycie touchpada wiesza laptopa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    uzycie touchpada wiesza laptopa

    pomaga tylko guzik power.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2022-08-02 13:47:53
    Temat: Re: uzycie touchpada wiesza laptopa
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 02 Aug 2022 12:39:32 +0100
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
    >uzycie touchpada wiesza laptopa
    >
    >pomaga tylko guzik power.

    Nie zadajesz mu ładunków? Elektrony to kupa małych skurwensenów.
    Ewentualnie sterownik idzie w maliny razem z niezatapialnym,
    nowozesnym i bezpiecznym lyndołsem 11.
    Nawiasem mówiąc, śmyracza unikam jak ognia.
    Szwambuł Trantiputl.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 3. Data: 2022-08-02 15:36:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:cb3ieh933pdutpjti0hd6trkvs0t5qm96a@4ax.com>
    user kurwajasna pisze tak:

    > Nie zadajesz mu ładunków?

    hmm ameliniowy laptop

    > Elektrony to kupa małych skurwensenów.
    > Ewentualnie sterownik idzie w maliny razem z niezatapialnym,
    > nowozesnym i bezpiecznym lyndołsem 11.
    > Nawiasem mówiąc, śmyracza unikam jak ognia

    nom ja też unikam ale czasem trzeba użyć np na lotnisku na kolanie.

    spróbuje wyłaczyć w biosie? da się? a jak nie to wtyczkę wyjmę.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.