  • 1. Data: 2022-08-02 15:43:10
    Temat: bios wybór karty graf
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mam do wyboru
    AUTO
    ZINTEGROWANA HD 4000
    ZEWNETRZNA NVIDIA GT 1030

    Jest jakas róznica czy wybiorę auto czy gt 1030?

    Chciałbym żeby HD4000 też pracowała bo chyba Handbrake
    potrafi jej użyć do liczenia.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2022-08-02 19:56:36
    Temat: Re: bios wybór karty graf
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 02/08/2022 14:43, PiteR wrote:
    > mam do wyboru
    > AUTO
    > ZINTEGROWANA HD 4000
    > ZEWNETRZNA NVIDIA GT 1030
    >
    > Jest jakas róznica czy wybiorę auto czy gt 1030?

    Jak wybierzesz Auto, bedzie pracowala ta, do ktorej podlaczyles monitor.

    Jak wybierzesz Nvidia, to bedzie pracowala Nvidia, a integra moze zostac
    wylaczona. I vice versa z wyborem integry.

    > Chciałbym żeby HD4000 też pracowała bo chyba Handbrake
    > potrafi jej użyć do liczenia.

    Aby pracowaly obie, musisz sie bardziej natrudzic. Byc moze podlaczyc
    monitory do obu, lub wybrac inna opcje w BIOSie.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2022-08-03 08:23:51
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 02.08.2022 o 15:43, PiteR pisze:
> [...]
    > ZEWNETRZNA NVIDIA GT 1030
    >
    > Jest jakas róznica czy wybiorę auto czy gt 1030?
    >
    > Chciałbym żeby HD4000 też pracowała bo chyba Handbrake

    Jeśli to laptop to sprawdź czy ma nVidia Optimus, bo wtedy w trybie auto
    może działać ta karta graficzna która jest w danej chwili potrzebna. Do
    pisania dokumentów integra a do np. gier nVidia.

  • 4. Data: 2022-08-03 15:44:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 2 Aug 2022 18:56:36 +0100, pioruns napisał(a):

    > Jak wybierzesz Auto, bedzie pracowala ta, do ktorej podlaczyles monitor.
    >
    > (...)

    A jeśli jest tylko jeden port video?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2022-08-05 12:11:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 02 Aug 2022 14:43:10 +0100, w <X...@1...0.0.1>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > bo chyba Handbrake
    > potrafi jej użyć do liczenia.

    Daj sobie z tym spokój jeżeli ma być dobrze i bezproblemowo.
    A do jakiego liczenia miałby użyć?

  • 6. Data: 2022-08-05 22:06:18
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 03/08/2022 14:44, Adam wrote:

    > A jeśli jest tylko jeden port video?

    Jeden bedzie w plycie, drugi w dedykowanej karcie. Nie mozesz miec tylko
    jednego portu video jak mowa jest o dwoch urzadzeniach.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 7. Data: 2022-08-05 23:39:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 5 Aug 2022 21:06:18 +0100, pioruns napisał(a):

    > Jeden bedzie w plycie, drugi w dedykowanej karcie. Nie mozesz miec tylko
    > jednego portu video jak mowa jest o dwoch urzadzeniach.

    A obejrzyj sobie laptopy. Dwie grafiki, a jeden port.
    Albo wiele portów (np mocniejsze ThinkPady), ale na każdym z nich gada albo
    integra, albo grafika dedykowana.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2022-08-06 00:59:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:55rpehpb2nfq6peom2nr32m7762556lgbi@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > A do jakiego liczenia miałby użyć?

    "allow use of Quck Sync encoders"

    https://ibb.co/D8D921d
    https://ibb.co/J3khdVv

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 9. Data: 2022-08-06 21:22:34
    Od: ptoki <s...@g...com>

    piątek, 5 sierpnia 2022 o 05:14:07 UTC-5 r...@k...pl napisał(a):
    > Daj sobie z tym spokój jeżeli ma być dobrze i bezproblemowo.
    > A do jakiego liczenia miałby użyć?

    Rekoding filmow.
    Czasem warto. Zalezy jaki sie cpu ma i jaka grafike roznice moga byc parukrotne w
    zaleznosci od konfigu.
    Zamiast robic godzine film sie przerobi w 10-20 minut. IMHO niektorym ludziom to sie
    przydaje.
    Bo filmy z wakacji zamiast 6GB zajma 1-2GB.
    A jak sie zbiera ich wiecej to juz warto sie schylic.

  • 10. Data: 2022-08-07 10:00:54
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 05/08/2022 22:39, Adam wrote:

    > A obejrzyj sobie laptopy. Dwie grafiki, a jeden port.
    > Albo wiele portów (np mocniejsze ThinkPady), ale na każdym z nich gada albo
    > integra, albo grafika dedykowana.

    Mowa jest o stacjonarnym komputerze, z jednym wyjsciem video na plycie,
    a drugim na dedykowanej NVIDIA GT 1030.
    Widziales kiedys NVIDIA GT 1030 bez portu video? Bo ja nie.

    --
    pozdrawiam, pioruns