  • 1. Data: 2011-05-24 09:47:58
    Temat: voipy na platformie GTS
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Od około soboty nie działają u mnie na platformie voipowej od GTS
    połączenia z komórek plusa. Też tak macie ? Prosiłbym o sprawdzenie, bo
    inforlinia GTS mówi, że "inżynierowi sprawdzają" i tak już sprawdzają
    dobę ...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem rowerowym

  • 2. Data: 2011-05-24 10:06:48
    Temat: Re: voipy na platformie GTS
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    On Tue, 24 May 2011 11:47:58 +0200, crazy bejbi wrote:

> [...]
    > połączenia z komórek plusa. Też tak macie ? Prosiłbym o sprawdzenie, bo
    > inforlinia GTS mówi, że "inżynierowi sprawdzają" i tak już sprawdzają

    Hmmm. U mnie GTS Energis - SOA1 ;P

    --
    Wojtek
    aquaz.eu