  • 1. Data: 2021-03-12 10:51:15
    Temat: [vs] Curl - wywoływanie z funkcji a z maina.
    Od: Jan Kowalski <p...@g...pl>

    Cześć, mam problem z biblioteką curl, może ktoś umie pomóc.

    Jeśli wywołuję curla bezpośrednio z main jak poniżej wszystko działa:

    int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
    {
    CURL *curl = curl_easy_init();
    }

    Jeśli wywołuję curla z jakiejś funkcji jak poniżej, dostaję access violation, debuger
    pokazuje, że dzieje się to gdzieś w curlu przy wywołaniu WSAStartup czyli winsocka.

    void call_curl(void)
    {
    CURL *curl = curl_easy_init();
    }

    int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[])
    {
    call_curl(void);
    }

    Obydwa przypadki, działający i nie działający to ten sam projekt z tymi samymi
    ustawieniami, ten sam plik. Zgłupiałem. Macie jakieś pomysły?