  • 1. Data: 2010-02-01 18:49:41
    Temat: System EPS i PDC
    Od: "Marcin Nowak" <a...@g...pl>

    Witam.
    Ostatnio przeglądając oferty sprzedaży samochodów używanych natrafiłem na
    ogłoszenia mówiące o: "... samochód posiada system EPS i PDC".
    Tyczy się samochodów Skoda Fabia - rocznik 2005.
    Proszę o wyjaśnienie co to są za systemy.

    Z góry dziękuję
    Marcin

  • 2. Data: 2010-02-01 19:18:34
    Temat: Re: System EPS i PDC
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Marcin Nowak pisze:
    > Witam.
    > Ostatnio przeglądając oferty sprzedaży samochodów używanych natrafiłem na
    > ogłoszenia mówiące o: "... samochód posiada system EPS i PDC".

    EPS pewnie się komuś mylnęło z ESP (system stabilizacji toru jazdy), a
    PDC jeśli dobrze wyguglałem to czujniki parkowania.

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 3. Data: 2010-02-01 19:24:34
    Od: Stefan Szczygielski <u...@S...eu.org>

    Grejon wrote:
    > Marcin Nowak pisze:
    > EPS pewnie się komuś mylnęło z ESP (system stabilizacji toru jazdy)

    A jak się nie mylnęło, to może być elektryczne wspomaganie kierownicy :P

    S.

  • 4. Data: 2010-02-01 20:58:38
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > EPS pewnie się komuś mylnęło z ESP (system stabilizacji toru jazdy), a PDC
    > jeśli dobrze wyguglałem to czujniki parkowania.

    Moja ma tylko czujniki.
    ESP na pewno nie ma i nie sadze aby jakas z tego rocznika miala.

    Pozdrawiam.
    Maurycy123.

  • 5. Data: 2010-02-01 21:51:49
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Tyczy się samochodów Skoda Fabia - rocznik 2005.
    > Proszę o wyjaśnienie co to są za systemy.

    EPS to pewnie elektryczne wspomaganie,
    PDC to zazwyczaj czujniki parkowania,
    brat