  • 11. Data: 2010-02-03 07:46:12
    Temat: Re: walenie przy gwałownym puszczaniu gazu ( diesel cdti)
    Od: "Michał" <x...@n...pl>

    A co to za mechanik? z autoryzowanego serwisu czy jakiś wolny expierd?

    Wolny expierd:) serwisowi nie ufam, przynajmniej w Czestochowie...
    Co do poduszek silnika i skrzyni - ponoc byly sprawdzane, zawieszenie na
    szarpakach tez - cos tam ponoc w srodku na dole silnika slychac, ale moze
    faktycznie te sanki sprawdzic.
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 12. Data: 2010-02-03 09:56:45
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Michał pisze:
    > Witam,
    > czy ktoś może się orientuje czy można założyć jakieś typowe uszkodzenie itp
    > przy takich objawach, że przy jezdzie np na 2, jak gwałtownie zdejmę nogę z
    > gazu, czasami podobnie jak ponownie depnę, słychać walnięcie i czuć jakby w
    > podłodze?
    > Auto to corsa C 1.3 cdti- koło dwumasowe już mechanik obstawiał ale wymiana
    > na nowe nie pomogła....
    > Wcześniej był objaw taki, że przy ruszaniu - jeśli się go trochę zdławiło i
    > wpoadał w wibracje, słychać było stukanie, to jest nadaj, natomiast teraz
> [...]
    Ja miałem podobny objaw i przyczyną się okazała nie tyle sama poduszka
    silnika co śruba, którą ona jest przykręcona. Lekko się poluzowała i
    tuleja w poduszce się ruszała przy większej mocy silnika, co praktycznie
    było niezauważalne przy przegazówce na postoju.
    Tak więc proponuje przebiec się z kluczem i sprawdzić czy czasem nic nie
    jest poluzowane w newralgicznych miejscach.
    Pozdrawiam
    Rafał