  • 1. Data: 2012-03-13 16:47:03
    Temat: weekend motocyklowy w Lidlu
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
    coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

  • 2. Data: 2012-03-13 17:06:17
    Temat: Re: weekend motocyklowy w Lidlu
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
    > coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

    link nie działa

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    P307 http://allegro.pl/show_item.php?item=2197024105
    A4 B5, FJ1100N

  • 3. Data: 2012-03-13 17:11:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-03-13 18:06:17 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> said:

    > link nie działa

    U mnie działa.

    de Fresz

  • 4. Data: 2012-03-14 10:11:57
    Od: grzech <z...@g...com>

    > http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
    > co? takiego ma byae - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

    Cena za kombinezon przeciwdeszczowy jest niezła - wezmę wszystkie:)

    grzech
    pegi

  • 5. Data: 2012-03-14 11:35:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/14/2012 11:11 AM, grzech wrote:

    > Cena za kombinezon przeciwdeszczowy jest niezła - wezmę wszystkie:)

    W gazetce jest 99 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-03-14 11:53:32
    Od: grzech <z...@g...com>

    > W gazetce jest 99 PLN.

    w linku 1,00 PLN - przynajmniej u mnie. Szkoda, że nie ma "kup
    teraz" :-)

    grzech
    pegi

  • 7. Data: 2012-03-14 12:10:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/14/2012 12:53 PM, grzech wrote:

    > w linku 1,00 PLN - przynajmniej u mnie. Szkoda, że nie ma "kup
    > teraz" :-)

    Bo to strona fanlidla.pl a nie lidl.pl

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-03-14 20:36:08
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    A nie ładowarek do żelówek tych lidlowych w gazetce? Muszę kupić
    a jakość ostanio coś cieżko uświadczyć.

    --

    morghul

  • 9. Data: 2012-03-14 20:42:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-14 21:36, morghul pisze:
    > A nie ?adowarek do ?elówek tych lidlowych w gazetce? Musze kupiae
    > a jako?ae ostanio co? cie?ko u?wiadczyae.

    Nie ma,tym razem tylko plecaki,szczękowiec,bielizna termo i jakieś
    rękawice.Aa,jeszcze skarpetki.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2012-03-14 20:50:02
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

    *** A ktoś sie orientuje w jakości tego kasku? Osobiście lubie Lidla za
    narzędzia Parkside, bo uważam je za dobre, akcesoria motocyklowe też nie są
    rodem z Biedronki, czy Reala - cenne takie wrzuty, ciekawy jestem opinii
    tego kasku.

    Pzdr.
    Art.