  • 11. Data: 2012-03-14 20:53:42
    Temat: Re: weekend motocyklowy w Lidlu
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 14.03.2012 21:50, Artek wrote:

    > *** A ktoś sie orientuje w jakości tego kasku? Osobiście lubie Lidla za
    > narzędzia Parkside, bo uważam je za dobre, akcesoria motocyklowe też nie są
    > rodem z Biedronki, czy Reala - cenne takie wrzuty, ciekawy jestem opinii
    > tego kasku.

    mam, jezdziłem nieduzo ale był całkiem fajny. Poza typowymi wadami
    szczekowca czyli jest głosniejszy. Ale i tak go lubie

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2012-03-14 20:57:26
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    Użytkownik "Arni"

    > mam, jezdziłem nieduzo ale był całkiem fajny. Poza typowymi wadami
    > szczekowca czyli jest głosniejszy. Ale i tak go lubie

    > Arni Toruń

    *** Nie poznaję Kolegi.. Zyczliwa opinia bez żadnych złosliwości? Arni,
    starzejesz się chyba ;-)

    Pzdr.
    Art.

  • 13. Data: 2012-03-14 20:59:54
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 14.03.2012 21:57, Artek wrote:
    > Użytkownik "Arni"

    > *** Nie poznaję Kolegi.. Zyczliwa opinia bez żadnych złosliwości? Arni,
    > starzejesz się chyba ;-)

    ojaaa, nie zauważyłem...

    PS ;)
    PS2 oczywiscie, że się starzeję. Jak wszyscy

  • 14. Data: 2012-03-14 21:12:30
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl>

    *** Nie poznaję Kolegi.. Zyczliwa opinia bez żadnych złosliwości? Arni,

    > ojaaa, nie zauważyłem...
    >

    > PS ;)
    > PS2 oczywiscie, że się starzeję. Jak wszyscy

    *** Kiepska pamieć Ci służy.

    ;-)

    Pzdr.
    Art.

  • 15. Data: 2012-03-14 23:01:31
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 marca 2012, 17:47:03 UTC+1 użytkownik Arbiter napisał:
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
    > coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

    z tego co ja przetestowałem na sobie:
    -pasy nerkowe z tej serii są dobre, jakość/cena jest na najwyższym poziomie
    -jeśli chodzi o pokrowiec na motocykl to akurat na haye jest przymały ale ogólnie te
    pokrowce są nieprzydatne, niepraktyczne, zajmują sporo miejsca, niby upchnie się to
    pod siedzeniem ale zawsze człowiek się upieprzy przy zakładaniu zdejmowaniu,
    przeszkadza to w cyrkulacji powietrza i przy dobowych amplitudach temperatury na
    dworzu/poluzawsze jest pod nią wilgotniej niż bez.
    - skarpetki - jak skarpetki nic szczególnego - przetestowane brak zastrzeżeń
    - kombinezon przeciwdeszczowy - niepraktyczny - ciężki, po złożeniu zajmuje sporo
    miejsca, przydatny jedynie przy bardzo silnych deszczach w długich trasach ale
    wyłącznie jeśli się ma również ochraniacze na buty i rękawice w innym wypadku można
    sobie go darować. słabo wentylowany ,sprawia że zaraz po założeniu człowiek robi sie
    mokry od wewnątrz, jak dla mnie mało ma odblasków, i kolory mało żywe jak na
    deszczowe dni.
    -prostownik - nie mam do niego zaufania - choć nie było zastrzeżeń, bardziej ufam
    staremu nieautomatycznemu ruskiemu prostownikowi z podziałką , niż diodzie.
    - bielizna termoaktywna - cena/jakoś - ok

  • 16. Data: 2012-03-15 17:37:01
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości grup
    > A nie ładowarek do żelówek tych lidlowych w gazetce? Muszę kupić a jakość
    > ostanio coś cieżko uświadczyć.

    A musisz kupic, zeby podladowac w sezonie, czy zeby na zime miec spokoj? Bo
    zeby podladowac to daje rade, ale na zime nie polecam - po wylaczeniu
    zasilania (wyjecie z gniazdka czy cos), automatycznie wraca w pozycje
    "ladowanie, aku. samochodowy". Trzeba recznie przelaczyc na mniejszy prad -
    nie zauwazysz i aku dostanie w dupe.

    Nie wiem czy wszystkie tak mialy - ale te sprzed 2 - 3 lat na 100% tak
    mialy.

    Jesli szukasz czegos na cala zime, to wez dozbieraj i kup CTEK'a. Mam MXS
    5.0, do niego mam kabelek ze wskaznikiem naladowania aku, drugi taki sam
    kabelek, ale bez wskaznika, standardowe krokodylki, 5 lat gwarancji, etc.
    Bylem sceptycznie nastawiony do wydania sporej kupki pieniedzy (blisko
    300zl) za prostownik, skoro mozna miec za 1/6 tej ceny, ale sie nie
    zawiodlem. Wogole jakosc wykonania samych kabli, kostki do laczenia kabli
    ze soba, etc. sprawia wrazenie niemieckiego sprzetu AGD sprzed 10 lat -
    bardzo solidne, bez zbednych luzow, szpar, nierownosci, etc.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 17. Data: 2012-03-15 18:49:12
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał

    > Bylem sceptycznie nastawiony do wydania sporej kupki pieniedzy (blisko 300zl)
    > za prostownik, skoro mozna miec za 1/6 tej ceny, ale sie nie zawiodlem.

    Czegóż to ludzie robią dla poprawy samopoczucia!
    No, ale każdy ma prawo do własnej małej paranoi :)

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2012-03-15 19:08:54
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    > Czegóż to ludzie robią dla poprawy samopoczucia!

    Prawda:)

    > No, ale każdy ma prawo do własnej małej paranoi :)

    Uzasadnisz? Nie uwazam, ze ten prostownik pomoze moim korbom nie wyskoczyc,
    czy naprawi calkiem zepsuty akumulator, nie spowoduje, ze nie zostawie kasku
    na bankomacie, ani nie usunie niechcianej ciazy.

    Czy za paranoje uwazasz - tak powszechne na tej grupie - zamilowanie do
    japonskich motocykli? Przeciez one nie robia nic wiecej niz te europejskie,
    amerykanskie czy chinskie. Jezdza na 2 kolach. A kazdy poleca japonczyka -
    sami paranoicy!

    Napisalem, ze ma zajebiscie wazna rzecz - zapamietanie ostatniego programu
    (nie przelacza sie w tryb samochodowy, jesli byl w motocyklowym), a do tego
    nie jest zbudowany jak chinska zabawka. Dlatego polecam.

    ps. chyba, ze zle odczytalem Twoje intencje i przyczepiles sie _tylko_ i
    _wylacznie_ do zacytowanego przez Ciebie zdania. To wtedy odwoluje moj
    wywod;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 19. Data: 2012-03-15 19:25:21
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Ależ możesz sobie używać dowolnych prostowników - nic mi do tego.
    Ale skoro polecasz akurat ten o którym mowa - to zauważ że może
    być on przydatny tylko dla kogoś, kto zostawia motocykl/ akumulator
    na parę miesięcy. Ja np. bym tak nie potrafił - a akumulator wystarczy
    ze dwa razy podładować w ciągu zimy i po problemie. A można to zrobić
    dowolnym prostownikiem dającym mały prąd....może być on nawet z ZSRR :)
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 20. Data: 2012-03-15 19:38:20
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    > Ale skoro polecasz akurat ten o którym mowa - to zauważ że może
    > być on przydatny tylko dla kogoś, kto zostawia motocykl/ akumulator
    > na parę miesięcy.

    A ja gdzies inaczej napisalem? Ba! Ja napisalem, ze polecam, zeby na zime
    miec spokoj, a do podladowania to wystarczy ten z lidla.

    > Ja np. bym tak nie potrafił - a akumulator wystarczy
    > ze dwa razy podładować w ciągu zimy i po problemie.

    U mnie roznie. W zeszlym roku tak bylo, ze nie musialem praktycznie w ogole
    ladowac, a w tym roku jeszcze ani razu nie wyjechalem.

    > A można to zrobić
    > dowolnym prostownikiem dającym mały prąd....może być on nawet z ZSRR :)

    Taki tez mam. Daje do wyboru - 1A, 3A, 6A oraz 10A. Bardzo sobie chwalilem
    gdy mialem stary, kompletnie zdechly aku w puszce i potrzebowalem odpalic, a
    nie mialem od kogo - 10min ladowania i pucha odpalala;)

    --
    pzdr:
    Ivam