  • 41. Data: 2012-03-27 11:44:30
    Temat: Re: weekend motocyklowy w Lidlu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 11:34 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > KicHI wogole jest zajebiste. Najzajebisciejsze ! :))

    Zmondrzałeś wkońcu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2012-03-27 11:54:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 11:44, AZ pisze:

    > Zmondrzałeś wkońcu.

    Dowcip mi sie wyostrzyl.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 43. Data: 2012-03-27 17:05:13
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-27 10:16, doktorski pisze:
    > Mozesz, k-wa, nie pisac mojej ksywy z ta nazwa w jednym zdaniu? Dziekuje, no.
    > :)
    Ciesz się że się zlitowałem i przecinek postawiłem:-P

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 44. Data: 2012-03-28 07:20:08
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2012-03-27 11:19, AZ pisze:

    > No ba. Właśnie przeczytałem na sikaczu o motocyklu który zrobił 100kkm i
    > patrząc na moje KHI które osiągnie to w przeciągu następnego miesiąca to
    > chyba raczej jest zajebiste?

    Że 100kkm to jakiś magiczny przebieg? W ST1100 po 100tyś dopiero olej
    zmieniłem...

    ...w lagach :)

    ErneST

  • 45. Data: 2012-03-28 09:56:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/28/2012 07:20 AM, ErneST Rygielski wrote:

    > Że 100kkm to jakiś magiczny przebieg? W ST1100 po 100tyś dopiero olej
    > zmieniłem...
    >

    > ...w lagach :)

    No właśnie wcale nie magiczny, więc nie rozumiem, o to za wydarzenie
    motocykl który 100kkm zrobił?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2012-03-29 20:00:18
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się
    > nie pojeździ. :(

    przy jakiej prędkości taki hałas?

  • 47. Data: 2012-03-30 15:10:14
    Od: s...@o...pl

    W dniu czwartek, 29 marca 2012, 20:00:18 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > przy jakiej prędkości taki hałas?

    Każdej.
    Mój szumiał już na parkingu pod Lidlem.