  • 31. Data: 2012-03-24 19:04:52
    Temat: Re: weekend motocyklowy w Lidlu
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    > Kupiłem kask. Tańszy niż szybka do któregoś z moich, a w zestawie jest
    > dodatkowo zapasowa. :)
    > Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się
    > nie pojeździ. :(

    > Akarm

    **** Zgadza się. Kask w cenie jednej porządnej szyby.

    Ogólnie dobrze wykonany, estetycznie ładny, praktyczna przyciemniana szyba,
    podnoszona szczęka, wygodna regulacja nawiewów, dodatkowe poduszki, szyba,
    kołnierz...
    Niestety tak głośny, że kwalifikuje się tylko do jazdy po bułki dwie ulice
    od domu.

  • 32. Data: 2012-03-24 19:06:29
    Od: "Artek" <pielaccoNo smap@interia.pl>

    PS. Pole widzenia, fakt - zajebiste.

  • 33. Data: 2012-03-26 17:04:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 24 Mar 2012 15:12:50 +0100 osobnik zwany Akarm
    wystukał:

    > Kupiłem kask. Tańszy niż szybka do któregoś z moich, a w zestawie jest
    > dodatkowo zapasowa. :)

    tak z ciekawości go przymierzyłem i wielkie zdziwienie bo brodę miałem
    5cm poniżej dołu szczęki kasku :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 34. Data: 2012-03-27 09:00:49
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    masti napisał(a):
    > tak z ciekawości go przymierzyłem i wielkie zdziwienie bo brodę miałem
    > 5cm poniżej dołu szczęki kasku :)

    Trzeba sie bylo ogolic.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 35. Data: 2012-03-27 10:16:36
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2012, 20:23:21 UTC+1 użytkownik Monster napisał:
    > Jeszcze Doktorski,wprost uwielbia BMW:-P
    Mozesz, k-wa, nie pisac mojej ksywy z ta nazwa w jednym zdaniu? Dziekuje, no.
    :)

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 36. Data: 2012-03-27 10:47:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 09:00:49 +0200 osobnik zwany Kamil Nowak
    'Amil' wystukał:

    > Trzeba sie bylo ogolic.

    fakt, że ostatnio zarosłem, ale musiałbym golic razem ze szczęką ;)

  • 37. Data: 2012-03-27 11:08:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 10:16 AM, doktorski wrote:
    > Mozesz, k-wa, nie pisac mojej ksywy z ta nazwa w jednym zdaniu? Dziekuje, no.
    > :)

    Tak z ciekawości, dlaczego? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2012-03-27 11:11:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 11:08, AZ pisze:

    > Tak z ciekawości, dlaczego? ;-)

    Bo beemke jest rownie zajebista co kawasaki :P

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 39. Data: 2012-03-27 11:19:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/27/2012 11:11 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Bo beemke jest rownie zajebista co kawasaki :P

    No ba. Właśnie przeczytałem na sikaczu o motocyklu który zrobił 100kkm i
    patrząc na moje KHI które osiągnie to w przeciągu następnego miesiąca to
    chyba raczej jest zajebiste?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2012-03-27 11:34:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-27 11:19, AZ pisze:

    > No ba. Właśnie przeczytałem na sikaczu o motocyklu który zrobił 100kkm i
    > patrząc na moje KHI które osiągnie to w przeciągu następnego miesiąca to
    > chyba raczej jest zajebiste?

    KicHI wogole jest zajebiste. Najzajebisciejsze ! :))

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie i nawet nie wiem czy 30tys km na liczniku.