  • 91. Data: 2010-02-28 16:48:49
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Jego, przecież nie włączałeś się wtedy do ruchu, więc miałeś
    > pierwszeństwo.

    Ale autor wątku przeciez stał na prawym pasie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 92. Data: 2010-02-28 16:50:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > A nieosobiście włączasz się?
    > Jak?

    Piłeś?

    --
    cokolwiek

  • 93. Data: 2010-02-28 16:50:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Ale autor wątku przeciez stał na prawym pasie.

    Z opisu wywnioskowałem, że tam parkował. Skoro parkował, to się włączał
    do ruchu.

    --
    cokolwiek

  • 94. Data: 2010-02-28 16:53:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Odkad to samochód przebywający na prawym pasie ruchu staje się
    > zdegradowany do poziomu włączającego się ?

    Nikt go nie degraduje. Włącza się lub się nie włącza. Pablo napisał
    "ruszam z pasa do parkowania", więc się włączał.

    --
    cokolwiek

  • 95. Data: 2010-02-28 16:54:01
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "CUT_INZ" <C...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Tobie to przydał by się dawca mózgu...

    Ja tez Cie kocham...

    --
    Picasso

  • 96. Data: 2010-02-28 16:54:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:
    > Z opisu wywnioskowałem, że tam parkował. Skoro parkował, to się włączał
    > do ruchu.

    No to jeszcze raz praktycznie:
    Turlasz sie prawym pasem, okazuje sie ze zaparkowano na nim kilka
    samochodów - więc ty tez stajesz. Wrzucasz lewy kierunek, czekasz aż
    środkowy pas się zwolni. Po kilkunastu sekundach zwalnia się więc
    zjezdasz na ten pas. W tym samym momencie robi to gosc jadacy lewym
    pasem - tj. zjezdza na srodkowy. Dochodzi do zderzenia. Czyja wina?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 97. Data: 2010-02-28 16:56:33
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości

    > Tym razem bredzisz, a mi z idiotami nie po drodze.
    > Więc się żegnamy.

    No dobra - doczytalem.
    "W rezultacie, kwota należnego podatku VAT od oszacowanej przez kontrolę
    skarbową wielkości darowizn przekazanych przez pana Waldemara Gronowskiego
    stanowi jedynie 6% kwoty ustalonej do wpłaty z tytułu podatku VAT i podatku
    dochodowego. "

    Wiec jednak byl domiar za darowizne...

    Byl juz final w sadzie ?

    --
    Picasso

  • 98. Data: 2010-02-28 16:56:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Nikt go nie degraduje. Włącza się lub się nie włącza. Pablo napisał
    > "ruszam z pasa do parkowania", więc się włączał.

    Jaka jest definicja pasa do parkowania?
    Czy jest to parking, droga podporządkowana, chodnik, droga gruntowa?
    Czy w momencie gdy nie ma na tym pasie zaparkowanych samochodów ów pas
    obowiązują inne zasady?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 99. Data: 2010-02-28 16:58:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > I z obserwacji wynika, nie wnikając w szczegóły, że motocykle
    > zapierniczają dużo szybciej niż jest dozwolone. Dlatego powstają takie
    > konflikty i niebezpieczne sytuacje. Kierujący motocyklem też powinien
    > zdawać sobie sprawę z przyśpieszenia i zagrożenia wynikającego z nagłego
    > pojawienia się na wolnym pasie. Czy motocyklista moze być aż tak
    > odmóżdżony? Przecież nic go nie chroni.

    Z moich obserwacji wynika, że ci na motocyklach turystycznych czy
    najróżniejszych chopperach jeżdżą zwykle normalnie, natomiast większość
    tych na "ścigaczach" to niestety idioci lub psychole, jadący często
    slalomem z prędkościami rzędu 150-200 bez żadnego marginesu
    bezpieczeństwa. W zeszłym sezonie widziałem trzech jadących mniej więcej
    zgodnie z przepisami, z czego dwóch uznało mnie za wideorejestrator.

    --
    cokolwiek

  • 100. Data: 2010-02-28 17:02:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Jaka jest definicja pasa do parkowania? Czy jest to parking, droga
    > podporządkowana, chodnik, droga gruntowa? Czy w momencie gdy nie ma na
    > tym pasie zaparkowanych samochodów ów pas obowiązują inne zasady?

    Skoro parkował, to się włączał. Naprawdę nie wiesz tak oczywistych rzeczy?

    --
    cokolwiek