  • 1. Data: 2010-02-27 18:34:59
    Temat: Starter24 Assistance - ktos sprawdzal w praktyce?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Czy ktos z grupowiczow moze w praktyce mial okazje sprawdzic
    Starter24 Assistance?
    Byly jakies problemy, jak sie komus mechanicznie auto rozkraczylo na
    drodze?

    Orientuje sie tez ktos moze, czy to Assisatnce w ramach ubezpieczenia
    wymienia tez np przebite kolo (nie chodzi mi o naprawe, tylko
    zalozenie dojazdowki)?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2010-02-28 07:59:53
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Rafal M dnia sobota 27 luty 2010 18:34 w wiadomości
    <d...@c...go
    oglegroups.com> na
    grupie pl.misc.samochody wygłosił tezę :

    > Czy ktos z grupowiczow moze w praktyce mial okazje sprawdzic
    > Starter24 Assistance?
    > Byly jakies problemy, jak sie komus mechanicznie auto rozkraczylo na
    > drodze?

    Kiedyś nawaliło mi sprzęgło w Escorcie. Zadzwoniłem, po chyba 5 minutowej
    weryfikacji wysłali lawetę (w tym czasie namierzyłem warsztat gdzie
    odstawić auto), po 15 minutach przyjechała laweta i po krzyku.
    Jak z naprawianiem na drodze, nie wiem, bo tylko raz korzystałem z ich
    assistance.
    Natomiast brat kupił akumulator jakiś i miał do niego assistance w
    starter24 właśnie. Był problem z odpaleniem, zadzwonił, przyjechał pan z
    taką fajną maszynką i odpalił auto. I tyle.

    > Orientuje sie tez ktos moze, czy to Assisatnce w ramach ubezpieczenia
    > wymienia tez np przebite kolo (nie chodzi mi o naprawe, tylko
    > zalozenie dojazdowki)?

    Tutaj nie wiem, może tu coś piszą, ale po pobieżnym przeczytaniu nie widzę
    http://www.starter24.pl/RegulaminOWU.pdf

    Paweł 'wonski' Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.