  • 1. Data: 2012-03-19 09:08:24
    Temat: witam i pytam
    Od: Jan <k...@g...com>

    Płyta ASUS P5B: http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P5B
    /#specifications
    i czytnik kart pamięci pod USB.
    Zrobiłem już fotki tego urządzenia, proszę o informację, gdzie je
    wrzucić, to wrzucę i zapodam tutaj linki. Aha i które linki wkleić,
    żeby tutaj wygodnie się otwierało i nie trzeba byłoby się męczyć z
    nimi.
    Pytanie: czy da się ten czytnik podłączyć do mojej MoBo?.
    Bo mam poważne wątpliwości...

    Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-03-19 09:26:06
    Temat: Re: witam i pytam
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 02:08:24 -0700 (PDT), Jan napisał(a):

> [...]
    > nimi.
    > Pytanie: czy da się ten czytnik podłączyć do mojej MoBo?.

    Bedzie dzialac. W koncu jedno i drugie ma USB.

  • 3. Data: 2012-03-19 09:32:45
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Pytanie: czy da się ten czytnik podłączyć do mojej MoBo?.
    > Bo mam poważne wątpliwości...
    >
    > Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

    Możesz napisać, co wywołuje Twoje wątpliwości?

    Piotr

  • 4. Data: 2012-03-19 09:34:46
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 19 Mar, 10:32, Uncle Pete <p...@i...waw.pl> wrote:

    > Możesz napisać, co wywołuje Twoje wątpliwości?
    >
    > Piotr

    Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
    jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
    ocenicie Panowie.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2012-03-19 10:04:03
    Od: Randall_Memphis <g...@n...oleg.es>

    W dniu 2012-03-19 10:08, Jan pisze:
> [...]
    > nimi.
    > Pytanie: czy da się ten czytnik podłączyć do mojej MoBo?.

    Na pewno, jedynie co to zależnie od tego jaki masz czytnik będziesz go
    podłączać do wnętrza obudowy, albo na zewnątrz wtyczka może być inna.

  • 6. Data: 2012-03-19 10:26:50
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
    > jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
    > ocenicie Panowie.

    Załóż sobie np. koto na photobucket.com. Ale w zasadzie nie powinno być
    żadnych problemów.

    Piotr

  • 7. Data: 2012-03-19 10:27:31
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
    > jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
    > ocenicie Panowie.

    Załóż sobie np. konto na www.photobucket.com. Ale w zasadzie nie powinno
    być żadnych problemów.

    Piotr

  • 8. Data: 2012-03-19 10:43:24
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-19, o godz. 02:34:46
    Jan <k...@g...com> napisał(a):

    > Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
    > jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
    > ocenicie Panowie.

    Zwykle gniazdo PCI na płycie które ma dwa rzędy pinów to są _2_ kanały
    USB. Czytnik ma zapewne wtyczkę 1 kanał. USB to 4 linie: +5V, D-, D+ i
    masa. Sprawdzasz w instrukcji płyty które to piny ze złącza i
    podłączasz do jednego szeregu pinów a drugi zostawiasz pusty lub
    wykorzystujesz do jakiegoś innego urządzenia. Zwróć uwagę że te
    dwurzędowe gniazda mają opis USB56, USB78 i USB910. Strona 2-28
    instrukcji Twoim przyjacielem.

    Zdrówko

  • 9. Data: 2012-03-19 10:45:36
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-03-19 10:34, Jan pisze:

    > Gniazdka USB na płycie są dwurzędowe, a ten device ma wtyczkę
    > jednorzędową. Dajcie info, gdzie wrzucić fotki wtedy sami zobaczycie i
    > ocenicie Panowie.
    Nie ma co oceniać, sprawa jest znana.
    Złącze na płycie wygląda tak:
    http://www.hardwaresecrets.com/imageview.php?image=2
    19 - to są po prostu
    2szt usb w jednym złączu. Obok siebie. Ty masz wtyczkę pojedyńczą, więc
    wkładasz w górną lub dolną połowę złącza, pilnując tylko tego końca,
    gdzie nie ma jednego pinu - by z tamtej strony trafiły czarne kabelki
    (lub kabelek, jeśli twoja wtyczka ma też jedno miejsce "puste"). Gotowe.
    Druga połowa złącza usb z płyty zostaje niewykorzystana.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2012-03-19 11:17:06