  • 1. Data: 2010-02-23 21:39:36
    Temat: [wrc][spot] przypomnienie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Witam.

    Jutro o 19:00 spotkanie pod pręgiem na wrocławskim rynku.
    Obecność obowiązkowa!
    Jakby co, to dzwonić do mnie. Nr do wygooglania - ten z 508 na początku. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2010-02-24 00:19:16
    Temat: Re: [wrc][spot] przypomnienie
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hm1eoe$rh1$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > Obecność obowiązkowa!
    > Jakby co, to dzwonić do mnie. Nr do wygooglania - ten z 508 na początku.

    A częto takie spoty robicie? Ja we Wrocłąwiu tylko bywam, tylko w weekendy,
    ale może kiedyś się spotkamy?

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2010-02-24 07:40:05
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 21:39:36 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Jutro o 19:00 spotkanie pod pręgiem na wrocławskim rynku.
    > Obecność obowiązkowa!
    > Jakby co, to dzwonić do mnie. Nr do wygooglania - ten z 508 na początku. ;)

    Ja będę.
    Ale daj znać ile osób Ci potwierdzi (do Altiego nie mogę się coś
    dodzwonić) - nie będziemy przeceiż tylko we dwóch biesiadować ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.