  • 1. Data: 2010-02-23 19:05:09
    Temat: usuwanie szkody z AC - gotówkowo czy bez?
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    Witam

    Mam do zrobienia bok auta - szkoda parkingowa - nie ma sprawcy więc z
    AC.
    I tu pytanie do "doświadczonych" - lepiej rozliczać bezgotówkowo czyli
    zostawiam auto w serwisie mającym umowę z TU i odbieram naprawione.
    Czy lepiej wycenić szkodę przez "likwidatora" z TU i robić samemu?
    Oczywiście w obu rozwiązaniach tracę 10% zniżki.
    Lepiej tzn korzystniej finansowo np. chciałbym zrobić przy okazji
    drobne uszkodzenia lakieru.

    pozdrawiam

    były cytryny: AX, ZX, XM - są fordy: Focus II, Mondeo III

  • 2. Data: 2010-02-23 20:23:34
    Temat: Re: usuwanie szkody z AC - gotówkowo czy bez?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    >Oczywiście w obu rozwiązaniach tracę 10% zniżki.
    >Lepiej tzn korzystniej finansowo np. chciałbym zrobić przy okazji

    pewnie że bezgotówkowo.
    a zrobienie drobnych uszkodzeń załatwisz spokojnie przy okazji. serwis i tak
    nieźle na tym zarobi więc kwestia dogadania. jak kiedyś nawet dostałem
    zastępcze auto w ASO któremu zaproponowałem naprawę mojego samochodu innej
    marki :)
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-02-24 07:03:20
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-02-23 19:05, czupakabra pisze:
> [...]
    > Oczywiście w obu rozwiązaniach tracę 10% zniżki.
    > Lepiej tzn korzystniej finansowo np. chciałbym zrobić przy okazji

    Podjedź najpierw do warsztatu, w którym chcesz to robić, zapytaj ile
    będzie kosztowało.
    Potem jedź do TU i poproś o kosztorys - wtedy zadecyduj.

    Ja ostatnio miałem szkodę z OC. Kosztorys na ca 3700, naprawa 900 zł

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 4. Data: 2010-02-24 17:42:50
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "czupakabra" <s...@g...pl> napisał

    > I tu pytanie do "doświadczonych" - lepiej rozliczać bezgotówkowo czyli
    > zostawiam auto w serwisie mającym umowę z TU i odbieram naprawione.

    Jestem niedoświadczony, bo tylko 1 podobne zdarzenie i zdecydowanie
    bezgotówkowo, umowa z warsztatem i niech oni się już potem bawią w kotka i
    myszkę z ubezpieczycielem - tylko ja miałem nie tylko roboty blacharskie ale
    i mechaniczne.

    Pozdrawiam
    tp