  • 1. Data: 2010-02-23 22:25:47
    Temat: Hothatch, rocznik około 2000
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
    opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i
    dostępność jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych egzemplarzy.

    Chodzi o małe, lekkie, przednionapędowe auta z mocnymi, wolnossącymi
    silnikami poniżej 2.0 (ewentualnie poniżej 1.6) o jak najlepszych osiągach.

    Istotna jest też dostępność sportowych gratów w przyzwoitych cenach,
    kompatybilność z niższymi modelami (tanie części) i ogólnie jakieś
    niezbyt drogie utrzymanie w warunkach rajdowych (głównie żeby
    zawieszenie nie było zbyt delikatne).

    Cena zakupu najlepiej tak do 15000zł - im mniej tym lepiej.

    Plusem będzie sportowa homologacja FIA w grupie N (ale bez tego też da
    się żyć).

    Póki co znalazłem następujące (w kolejności od tego który najbardziej mi
    się podoba), coś jeszcze warto dorzucić do listy?

    Clio II RS 2.0 :
    + bardzo mocny silnik
    + dobre prowadzenie
    - drogi w zakupie i utrzymaniu

    Astra II OPC 2.0
    + popularna, dostępne części
    + mocny silnik, dobre osiągi
    - droga w zakupie

    Peugeot 206 S16 2.0
    + tanie nawet młodsze roczniki
    - słaby silnik
    - mało popularny w rajdach

    Honda Civic VI Type-R 1.6
    + tani w zakupie
    - drogie części
    - mało wytrzymałe i drogie w utrzymaniu zawieszenie

  • 2. Data: 2010-02-23 23:04:38
    Temat: Re: Hothatch, rocznik około 2000
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Cena zakupu najlepiej tak do 15000zł - im mniej tym lepiej.

    Tu może być problem.

    > Póki co znalazłem następujące (w kolejności od tego który najbardziej mi
    > się podoba), coś jeszcze warto dorzucić do listy?

> [...]

    No, do tej listy, bezapelacyjnie dopisałbym 306-tkę w wersji Gti6 i
    bliźniaczą Cytrynę Xsara VTS.
    Z tym małym "ale", że szukać trzeba na zachód od Odry.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-02-23 23:51:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
    > opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i
    > dostępność jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych egzemplarzy.

    306 GTI. XU10J4RS to sprawdzona, udana jednostka.
    I graty do 306 cenowo nie zabijają.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 4. Data: 2010-02-24 11:07:24
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message
> [...]
    >
    > Chodzi o małe, lekkie, przednionapędowe auta z mocnymi, wolnossącymi
    > silnikami poniżej 2.0 (ewentualnie poniżej 1.6) o jak najlepszych

    Poszukaj Corollki TTE.

    http://www.youtube.com/watch?v=110qJLoQC2U

    tutaj masz fragment Motorvision z tym autem. Prowadzący wtedy zachwycal się
    zawiechą i precyzja prowadzenia. Tyle że znalezienie tego auta w stanie "do
    jazdy" graniczy z cudem

  • 5. Data: 2010-02-24 22:18:46
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > Szukam sobie jakiegoś autka do ścigania się na przyszły rok i rozważam
    > opcję kupienia czegoś niezbyt starego licząc na bezawaryjność i dostępność
    > jeszcze niezakatowanych i przyzwoicie serwisowanych egzemplarzy.

    Co prawda nie wolnossący ale polecam:
    http://forum.corollaclub.pl/viewtopic.php?t=22756&si
    d=868f516ae7fad31734ee5c91741705ce

  • 6. Data: 2010-02-25 09:08:30
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "newsy" <j...@o...eu> wrote in message news:hm4543$rbp$1@news.onet.pl...

    > Co prawda nie wolnossący ale polecam:
    > http://forum.corollaclub.pl/viewtopic.php?t=22756&si
    d=868f516ae7fad31734ee5c91741705ce

    Super sprawa ta towja rolka maro tyle, że on chyba nie ma tyle kasy. Prawde
    mówiąc ja sam się zastanawiałem nad zakupem twojego auta z cc ale kobita,
    remont mieszkania nowe meble ......itd. Ech to zycie ;-)

  • 7. Data: 2010-02-25 22:00:40
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 23.02.2010 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał/a:
> [...]
    >
    > Póki co znalazłem następujące (w kolejności od tego który najbardziej mi
    > się podoba), coś jeszcze warto dorzucić do listy?

    Nie do znalezienia praktycznie za ~15 kPLN zdrowa sztuka. OGladalem
    wstepnie jedna (Wroclaw) ktora budzila jakies nadzieje... ale skonczylem
    w czyms o rozmiar wiekszym ;-)

    Mam chyba namiar na kilka sztuk CS do obejrzenia. Jak coś to nick na
    gmail kom.

    > Astra II OPC 2.0
    > + popularna, dostępne części
    > + mocny silnik, dobre osiągi
    > - droga w zakupie

    Nie wypowiadam sie ale jakos nie widac tego w KJSach ;)

    > Peugeot 206 S16 2.0
    > + tanie nawet młodsze roczniki
    > - słaby silnik
    > - mało popularny w rajdach

    J.W. Poza tym minusem jest silnik, jezeli juz to RC szukac ale jeszcze
    trudniej trafic niz Clio Szprot.

    > Honda Civic VI Type-R 1.6
    > + tani w zakupie
    > - drogie części
    > - mało wytrzymałe i drogie w utrzymaniu zawieszenie

    Zdrowe egzemplarze nie wystepuja za 15 kPLN.

    Myslales, zeby szukac Saxo VTS/106 S16 ?

    Pozdrawiam,

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 8. Data: 2010-02-25 22:01:55
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 23.02.2010 Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> napisał/a:

    > No, do tej listy, bezapelacyjnie dopisałbym 306-tkę w wersji Gti6 i
    > bliźniaczą Cytrynę Xsara VTS.
    > Z tym małym "ale", że szukać trzeba na zachód od Odry.

    Bliźniaczo to one się różnią skrzyniami biegów ;-)

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 9. Data: 2010-02-25 22:14:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    newsy pisze:

    > Co prawda nie wolnossący ale polecam:
    > http://forum.corollaclub.pl/viewtopic.php?t=22756&si
    d=868f516ae7fad31734ee5c91741705ce

    No ładne autko, czytałem o nim trochę, natomiast do sportu to się za
    bardzo nie nadaje - auto musi być zgodne z homologacją, a nie takie
    dowolne mody.

    Dodatkowo pojemność przeliczeniowa takiego cuda to ponad 2.2 litra, a
    więc jednak nie będzie konkurencyjny w klasie 2000+.

  • 10. Data: 2010-02-25 22:23:33
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 25 Lut, 22:00, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>
    wrote:

    > Nie wypowiadam sie ale jakos nie widac tego w KJSach ;)

    Po prostu wolnossacych OPC bylo malo - bodajze tylko 3000 sztuk w
    1999. ZTCP pozniej produkowano tylko wersje OPC z turbo, o mocy
    192/200KM, w zaleznosci od rocznika.

    --
    pzdr
    Alex