  • 1. Data: 2010-01-22 20:20:42
    Temat: wyjazd za granice cudzym samochodem
    Od: K <...@...c>

    witam,

    szykuje mi sie wyjazd za granice eu do szwajcarii. jako ze podrozowal
    bede cudzym autem spotkalem sie dostalem informacje, ze aby przekroczyc
    granice potrzebuje notarialnej zgody na uzytkowanie auta dodatkowo
    przetlumaczonej na jezyk angielski.
    prawda to czy jakies bzdury? pytanie do osob ktore przerabialy taka
    sytuacje.

  • 2. Data: 2010-01-22 22:22:57
    Temat: Re: wyjazd za granice cudzym samochodem
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > na jezyk angielski.
    > prawda to czy jakies bzdury? pytanie do osob ktore przerabialy taka

    raczej prawa.
    na Ukrainę musisz mieć to i pewnie do Szwajcarii też
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2010-01-23 12:06:12
    Od: nim <n...@N...pl>

    W dniu 2010-01-22 20:20, K pisze:
> [...]
    > przetlumaczonej na jezyk angielski.
    > prawda to czy jakies bzdury? pytanie do osob ktore przerabialy taka

    CHyba nie notarialna tylko z Pzmot

    http://www.pzmtravel.com.pl/pzminfo/upowaznienie,do,
    podrozowania,pozyczonym,pojazdem,,lub,przyczepa,,278
    .html

    Pozdrawiam Piotr