  • 11. Data: 2015-10-14 15:22:12
    Temat: Re: wykonanie podobnej/analogicznej www
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 10/14/2015 o 9:28 AM, n...@t...net.pl pisze:
    [...]

    > Pytającemu koledze chodzi prawdopodobnie o to czy wystarczy
    > tylko to co ma w przeglądarce aby "uruchomić" taką stronę www.
    >
    > Więc pytającemu odpowiem tak:
    > niestety ale to co przychodzi do przeglądarki to zostało
    > stworzone nie tylko w HTML ale np. w PHP, który też generuje
    > ten HTML co przyszedł do przeglądarki.
    >
    > Także jak kolega zdobyłby cały kod w HTML i w PHP i umieścił go
    > na swoim serwerze to wówczas taka stronka powinna się "uruchomić".

    Zakładając, że ów stronka nie dotyka bazy danych :-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 12. Data: 2015-10-14 17:46:57
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Wed, 14 Oct 2015 15:22:12 +0200, Cezary Tomczyk wrote:

    > Zakładając, że ów stronka nie dotyka bazy danych :-)

    Dlaczego ogromna większość ludzi w necie pisze "ów" jako formę rodzaju
    żeńskiego, zamiast "owa"?

    ta strona, owa strona
    ten wyraz, ów wyraz

    --
    howgh
    szemrany

  • 13. Data: 2015-10-14 23:33:06
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 10/14/2015 o 5:46 PM, szemrany pisze:
    [...]
    > Dlaczego ogromna większość ludzi w necie pisze "ów" jako formę rodzaju
    > żeńskiego, zamiast "owa"?

    Trudno mi jest wypowiadać się za innych, ale w moim konkretnym przypadku
    to tak zostałem kiedyś nauczony :-)

    > ta strona, owa strona
    > ten wyraz, ów wyraz

    Dzięki. Poprawię się następnym razem ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 14. Data: 2015-10-15 08:48:29
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 14 października 2015 09:56:59 UTC+2 użytkownik 1634Racine napisał:
    > n...@t...net.pl w
    ps.com
> [...]
    > tamtego", z paru lat. I teraz , zalozmy, ze te www oglada wlasciciel sklepu
    > z butami i mowi tak: to ja chce miec podobna funkcjonalnie strone, zeby
    > ludzie mogli sobie "jezdzic" kursorem myszy po wykresie i zeby tak samo
    > mozna bylo ogladac wykresy sprzedazy butow DLA PANOW / DLA KOBIET / BUTOW
    > NIEBIESKICH / BUTOW ZOLTYCH / etc w latach np. 2000-2015. I to wszystko.

    > i teraz rozumiem, że - najprosciej mowiac - czesc (byc moze zasadnicza)
    > kodu dla calej strony jest na serwerze, a to, co widac z ppm w przegladarce,

    Nawet nie o tajemnicę chodzi a specyfikę.

    Temu człowiekowi musisz powiedzieć prosto:
    serwer - to bank
    przeglądarka - to klient

    Klient/przeglądarka nie dostanie wszystkiego co ma bank,
    dostanie to co bank chce mu dać, nic więcej.
    Jak klient chce więcej to bank mu da ale musi nacisnąć przycisk
    lub link.

    Ty i ten człowiek to dwa serwery.
    Od was zależy co kto dostanie i czy w ogóle dostanie.

    Andrzej.

  • 15. Data: 2015-10-15 08:52:54
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 15 października 2015 08:48:30 UTC+2 użytkownik n...@t...net.pl
    napisał:

> [...]
    > lub link.
    >
    > Ty i ten człowiek to dwa serwery.
    > Od was zależy co kto dostanie i czy w ogóle dostanie.

    Zapomniałem dodać, że są jeszcze hakerzy, którzy starają się
    dostać do banków.

    Andrzej.