  • 1. Data: 2009-01-27 11:00:43
    Temat: O przeniesieniu.
    Od: "Konrad M." <d...@A...chip.pl>

    Witam
    Mam abo w orange do 15.03
    A chce miec simplusa z tym samym numerem.
    Kiedy nalezy zacząc podejmowac jakies kroki ?
    Czy juz powinienem isc do salonu plusa ?

  • 2. Data: 2009-01-27 17:37:31
    Temat: Re: O przeniesieniu.
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Konrad M. pisze:

    > Mam abo w orange do 15.03
    > A chce miec simplusa z tym samym numerem.
    > Kiedy nalezy zacząc podejmowac jakies kroki ?
    > Czy juz powinienem isc do salonu plusa ?

    Przyjmuje się termin 30 dni i muszą być środki w wysokości minimum 50zł
    aby pobrać opłatę za zwolnienie numeru.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 3. Data: 2009-01-27 22:28:10
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl>

    Konrad M. pisze:
    > Witam
    > Mam abo w orange do 15.03
    > A chce miec simplusa z tym samym numerem.
    > Kiedy nalezy zacząc podejmowac jakies kroki ?
    > Czy juz powinienem isc do salonu plusa ?

    Dowiedz się najpierw ile trwa okres wypowiedzenia umowy abonamentowej w
    Orange i jak jest liczony (okres wypowiedzenia pewnie będzie 30 dniowy).
    Tak czy inaczej wydaje mi się, że w początkach lutego możesz się udać do
    Plusa załatwiać przeniesienie. Jeśli wybierzesz opcję z pełnomocnictwem
    to Plus załatwi za Ciebie formalności. Koszt przeniesienie czyli ZTCP 50
    PLN netto zostanie doliczony do ostatniej faktury w Orange. Jeśli
    wszystko zostanie przeprowadzone pomyślnie powinieneś dostać pismo z
    Orange z informacją kiedy numer zostanie uwolniony. Nie wiem tylko kiedy
    dostaniesz kartę z logo Plusa :)

  • 4. Data: 2009-01-28 12:46:38
    Od: " " <l...@W...gazeta.pl>

    Marek Pawełek <m...@U...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > wszystko zostanie przeprowadzone pomyślnie powinieneś dostać pismo z
    > Orange z informacją kiedy numer zostanie uwolniony. Nie wiem tylko kiedy
    Karte simplusa powinienes otrzymac juz w momencie podpisywania
    pełnomocnictwa, gdyż jest to zwykły prepaid bez umowy - koszt karty 12,20

  • 5. Data: 2009-01-29 07:16:40
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    l...@W...gazeta.pl pisze:

    > Karte simplusa powinienes otrzymac juz w momencie podpisywania
    > pełnomocnictwa, gdyż jest to zwykły prepaid bez umowy - koszt karty 12,20

    To, że prepaid nie ma znaczenia. Kartę zawsze dostaje sie przy
    podpisaniu dokumentów. Na karcie jest numer tymczasowy, który w
    późniejszym terminie zostanie zastąpiony przez numer docelowy.