  • 11. Data: 2010-11-01 16:54:01
    Temat: Re: wyrównanie pionowe
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://webtrunki.pl/test.html

    nie wiem co było, ale ruszyło, dzięki

    ale dalej jest trochę źle, teraz jest tak:
    http://henku.ayz.pl/wyrownanie_2.PNG
    czyli obrazek jest wyśrodkowany, ale napis trochę za bardzo ku górze...
    pierdółka, ale może Ktoś wie?

  • 12. Data: 2010-11-01 17:31:54
    Od: olo <o...@n...com>

    W dniu 01.11.2010 17:54, identifikator: 20040501 pisze:

> [...]
    > http://henku.ayz.pl/wyrownanie_2.PNG
    > czyli obrazek jest wyśrodkowany, ale napis trochę za bardzo ku górze...

    wypróbuj pozostałe wartości dla vertical-align, jeśli żadna nie
    przypasuje zawsze zostaje Ci podanie wartości np. w pikselach

    http://www.w3schools.com/css/pr_pos_vertical-align.a
    sp

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    http://en.webtrunki.pl - beers, wines, vodkas, your own products

  • 13. Data: 2010-11-01 19:05:44
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.w3schools.com/css/pr_pos_vertical-align.a
    sp

    sprawdziłem tak testowo na IE, ponoć taki kaszaniasty, a jednak moją stronę
    wyświetla prawidłowo, FF jakoś nie chce... istnieje na to jakiś sposób?

  • 14. Data: 2010-11-17 17:08:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a może Ktoś mi podpowie jak wyśrodkować sam tekst bez obrazka?