  • 81. Data: 2017-07-12 13:39:01
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Administrator IT :-)

    >Czy ja wiem - różne są formy pracy. Ja też czasem w pracy odpoczywam,
    >wykonując jednak pracę, która aktualnie jest potrzebna - po prostu
    >lżejszą
    >niż zwykle.

    Ze wspomnien kolegi gastarbeitera:
    "Siedze sobie w biurze, pisze jakis program, leniwie, i widze przez
    okno, jak na zewnatrz w upale syn szefa zap* pedzlem malujac firme.
    Bo zarobia na studia. Docenilem wyksztalcenie"

    J.

  • 82. Data: 2017-07-12 14:06:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-07-12 o 02:44, Pszemol pisze:
    Masz u mnie duże piwo, ludziom się tak prosto wydaje że jak ci się nie
    podoba praca na etacie to założ firmę,
    ale zapominają że sukces to jest trafienie na odpowiedniego klienta,
    ci którym się to uda bardzo szybko o tym zapominają a poziom grubiaństwa
    rośnie proporcjonalnie do portfela, przykładów daleko nie trzeba szukać,
    wódz największego mocarstwa jest tego dobitnym przykładem a u nas nasi
    prywaciarze. Potem praca w takie firmie to orka na ugorze bo właściciel
    na wszystkim oszczędza a od ciebie oczekuje wyników.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 83. Data: 2017-07-12 15:22:42
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-07-11 o 13:04, sundayman pisze:

> [...]
    > zgłosisz. Jak widzę kogoś, kto się z uśmiechem chwali, że najbardziej mu
    > odpowiada nic nie robienie, to zastanawiam się, gdzie popełniono błąd

    Ale wiesz skąd się wziął sukces człowieka? Bynajmniej nie z
    pracowitości, a wręcz przeciwnie - z lenistwa. Człowiek zrobi wszystko
    żeby nic nie robić. Żeby nie lenistwo to byśmy dalej siedzieli na
    drzewach i banany jedli.

    Pozdrawiam

    DD

  • 84. Data: 2017-07-12 15:40:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Dorochowicz zdobył się na wyjaśnienie:

> [...]
    > zrobi wszystko żeby nic nie robić. Żeby nie lenistwo to
    > byśmy dalej siedzieli na drzewach i banany jedli.

    No i komu to przeszkadzało? -- leniwie zapytam.

    Jarek

    --
    Nasz oberlejtnant Makovec mawiał nam nieraz: "Dyscyplina musi być, wy łby
    zakute, bo bez niej to byście łazili po drzewach jak te małpy, ale wojsko

  • 85. Data: 2017-07-12 15:51:06
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    > Pan Dariusz Dorochowicz zdobył się na wyjaśnienie:

    > No i komu to przeszkadzało? -- leniwie zapytam.

    Wszystkim. Bo ludzi było coraz więcej i po banany trzeba było coraz
    dalej chodzić, aż się skończyły, a tam gdzie nie ma bananów zimą jest
    już zimno i trzeba więcej wysiłku żeby przeżyć.

    Pozdrawiam

    DD

  • 86. Data: 2017-07-12 16:47:58
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Wed, 12 Jul 2017 15:40:08 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > No i komu to przeszkadzało? -- leniwie zapytam.

    Ewie.

  • 87. Data: 2017-07-12 16:48:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > Wszystkim. Bo ludzi było coraz więcej i po banany trzeba było
    > coraz dalej chodzić, aż się skończyły, a tam gdzie nie ma
    > bananów zimą jest już zimno i trzeba więcej wysiłku żeby przeżyć.

    To ja pamiętam ten czas. Przed Świętami po banany stało się na
    mrozie w kolejce przed sklepem. Potem w ogóle się skończyły.

    Jarek

    --
    Tysiąclecie do rozmyślań nas zachęca,
    Co by było, gdyby dzisiaj było wtenczas,

  • 88. Data: 2017-07-12 17:48:31
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > To ja pamiętam ten czas. Przed Świętami po banany stało się na
    > mrozie w kolejce przed sklepem. Potem w ogóle się skończyły.

    A było, było... Ale to już odrobinę później ;)
    Ale może nie wywołujmy wilka z lasu?

    Pozdrawiam

    DD

  • 89. Data: 2017-07-12 18:01:40
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o to ciekawe, mówi się w kuluarach, że andrzej ciągle musiał wszystko po
    mnie poprawiać, jak rozumiem musiał też informować o tym przełożonych, a
    w konsekwencji po prostu musiał mnie zwolnić... ależ to ciekawe, ciekwe
    na ile to prawda?

    a co myślisz o tym: "on nie zna angielskiego więc w europie (e tam -> na
    świecie) robi mu się opinię analfabety!" - czy to prawda? nigdy mnie nie
    zaprosili do eu więc nie wiem - może kto obyty da cynk?

  • 90. Data: 2017-07-12 18:03:58
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Pan Dariusz Dorochowicz zdobył się na wyjaśnienie:

    > No i komu to przeszkadzało? -- leniwie zapytam.

    A zupełnie inna sprawa, że też czasem się zastanawiam, nie nad tym "komu
    to przeszkadzało" tylko "a może by tak spróbować?". Ale jakoś ile razy
    się przymierzam zawsze coś przeszkadza. Coś, co należałoby zrobić. Po
    prostu coś innego człowieka bierze.

    I ciągle mam nadzieje że będę mógł popatrzeć na takie coś (to pierwsze)
    i powiedzieć sobie: "przewróciło się - niech leży", nie dlatego, że nie
    mam siły, tylko tak po prostu - "bo tak".

    Pozdrawiam

    DD