  • 11. Data: 2021-01-07 20:42:59
    Temat: Re: zasilacz i obudowa nowe
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 19:45:10 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Chcę wszystko boxowe bez grzebania, za wyjatkiem montowania dysków

    No to będziesz miał hałaśliwy komp.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 12. Data: 2021-01-07 21:02:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Co to jest, że z ciekawości zapytam?

    https://eu07.pl/
    pociąg

  • 13. Data: 2021-01-07 21:32:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2021 21:02:38 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > https://eu07.pl/
    > pociąg

    Acha, dzięki. Ale to nie jest IMO specjalnie wymagająca aplikacja.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 14. Data: 2021-01-08 00:08:24
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.01.2021 o 18:10, pioruns pisze:

    > Najszczersze kondolencje. Ryzen nie dziala?

    Zastaw Ryzena wychodzi 300 zł więcej niż Intel, przy czym Ryzen 3 3100
    jest niedostepny.
    Ryzen ten wychodzi mniej - wiecej tyle co ten I 3 z integrą.

  • 15. Data: 2021-01-08 08:55:11
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.01.2021 o 00:08, Smok Eustachy pisze:

    > Zastaw Ryzena wychodzi 300 zł więcej niż Intel, przy czym Ryzen 3 3100
    > jest niedostepny.
    > Ryzen ten wychodzi mniej - wiecej tyle co ten I 3 z integrą.

    Są jeszcze tańsze Ryzeny - 3 2200G i 3200G, nie dość że z zintegrowana
    grafiką to jeszcze podobno ta grafika o wiele bardziej wydajna od tego
    co ma do zaoferowania Intel. Ze znanych firm które składają kompy na
    zamówienie to oprócz Morele są jeszcze np Komputronik czy Xkom.

  • 16. Data: 2021-01-08 10:01:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 08:55, trybun pisze:
    /../

> [...]
    > co ma do zaoferowania Intel. Ze znanych firm które składają kompy na
    > zamówienie to oprócz Morele są jeszcze np Komputronik czy Xkom.

    %70 i 670 zł.
    Ryzeny z integra są słabsze niż bez.
    A Intele nie.

  • 17. Data: 2021-01-08 10:35:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.01.2021 o 10:01, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 08.01.2021 o 08:55, trybun pisze:
    > /../

    > %70 i 670 zł.
    > Ryzeny z integra są słabsze niż bez.
    > A Intele nie.

    I-3 10100 - ma 8929p w passmarku. to dobry komp, ale jak na NOWY komp -
    dupy nie urywa. nie chcesz i7- 3 lub 4 generacji, bo nie odtwarza wideo
    8k, lub niema czegoś tam co wprowadziła 8 generacja - rozumiem.
    Ale tu masz całego kompa, nowego ryzena który w tym samym passmarku ma
    11.741p za 1230złotych polskich.

    https://allegrolokalnie.pl/oferta/pc-ryzen-3

    Biorąc pod uwagę co ten komputer będzie robił, nie płaciłbym tyle kasy
    za komputer, albo nie pytałbym na grupie o radę.

    ToMasz

  • 18. Data: 2021-01-08 11:47:06
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.01.2021 o 10:35, ToMasz pisze:
    /.../
> [...]
    > 8k, lub niema czegoś tam co wprowadziła 8 generacja - rozumiem.
    > Ale tu masz całego kompa, nowego ryzena który w tym samym passmarku ma

    Ma dysk sdd 1tb? Ma miejsce na hdd? Na nagrywarkę? Ma 4 gniazda pamięci?

    Zasilacz?

    > https://allegrolokalnie.pl/oferta/pc-ryzen-3
    >
    > Biorąc pod uwagę co ten komputer będzie robił, nie płaciłbym tyle kasy
    > za komputer, albo nie pytałbym na grupie o radę.

    A co to pytanie na grupie grzech?

  • 19. Data: 2021-01-08 12:10:05
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.01.2021 o 10:01, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 08.01.2021 o 08:55, trybun pisze:
> [...]

    Ano fakt, coś za coś, lepsza grafika albo wydajność procka.. Tak ogólnie
    to teraz nie najlepsze czasy do zakupu kompa w częściach. Części drożeją
    z dnia na dzień, a więc wydaje się że lepiej kupić coś już złożonego
    wcześniej kiedy części były sporo tańsze niż dzisiaj. Spory wybór takich
    kompów choćby na Morele.

  • 20. Data: 2021-01-08 12:23:42
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    >
    > Biorąc pod uwagę co ten komputer będzie robił, nie płaciłbym tyle kasy
    > za komputer, albo nie pytałbym na grupie o radę.

    Jakaś bzdura aby sprzedawać złożonego kompa bez grafiki.