  • 1. Data: 2007-01-24 10:05:27
    Temat: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: "spit" <s...@N...gazeta.pl>

    Na dsl-ach z adresami 80. wszystko dziala na 83. juz nie...
    Dzownilem do TP i stwierdzili ze nic nie moga poradzic...paranoja.
    Jedyne wyjscie dla 83. to uzywanie w3cache..tylko jak dlugo ;)

  • 2. Data: 2007-01-24 10:11:58
    Temat: Re: ebay blokuje neo a przy okazji dsl-e z puli 83.
    Od: "RafZielak" <rafzielak@wpUSUŃ_TO.pl>

    > Na dsl-ach z adresami 80. wszystko dziala na 83. juz nie...
    > Dzownilem do TP i stwierdzili ze nic nie moga poradzic...paranoja.
    > Jedyne wyjscie dla 83. to uzywanie w3cache..tylko jak dlugo ;)

    No kretynizm dosłownie. By chociaż sprawdzili co tną.
    83.1.32.0 - 83.1.63.255 to już dawno nei są DSLke TP S.A. np. Znaczna częśc
    klasy 83.*.*.* poszła do ATMów.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2007-01-24 11:02:31
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 24 Jan 2007 11:05:27 +0100, spit wrote:

    > Na dsl-ach z adresami 80. wszystko dziala na 83. juz nie...
    > Dzownilem do TP i stwierdzili ze nic nie moga poradzic...paranoja.
    > Jedyne wyjscie dla 83. to uzywanie w3cache..tylko jak dlugo ;)

    nie rozumiem w czym problem

    jakis klon allegro blokuje do siebie dostep to jest chyba jego problem a
    nie polskiego Internetu :-E

    --
    futszaK
    0601061867

  • 4. Data: 2007-01-24 11:41:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    spit napisał(a):
    > Na dsl-ach z adresami 80. wszystko dziala na 83. juz nie...
    > Dzownilem do TP i stwierdzili ze nic nie moga poradzic...paranoja.
    > Jedyne wyjscie dla 83. to uzywanie w3cache..tylko jak dlugo ;)

    Rozmawiałem z panią rzecznik eB - twierdzi, ze to problem przepustowości
    łącz ;-) Uświadomiłem ją, że ebay.de czy ebay.com są w tym samym
    miejscu, a do nich mozna sie bezproblemowo dostać. Czekam na odpowiedź.

    M.

  • 5. Data: 2007-01-24 11:42:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    futszaK napisał(a):

    > nie rozumiem w czym problem

    Ty nigdy nic nie rozumiesz :P

    > jakis klon allegro blokuje do siebie dostep to jest chyba jego problem a
    > nie polskiego Internetu :-E

    Problem providerów polskiego internetu - jak myślisz, ile jobów już pod
    ich adresem poleciało?

    M.

  • 6. Data: 2007-01-24 12:46:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > przepustowości łącz ;-) Uświadomiłem ją, że ebay.de czy ebay.com są w
    > tym samym miejscu, a do nich mozna sie bezproblemowo dostać. Czekam na
    > odpowiedź.

    Nie mamy pańskiego płaszcza.

    MJ

  • 7. Data: 2007-01-24 12:52:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Nie mamy pańskiego płaszcza.

    Dostałem takie cuś:

    Poniżej oficjalny komunikat eBay.pl w związku z zaistniałą sytuacją:

    Faktycznie występują pewne utrudnieniach z dostępem do eBay.pl dla
    użytkowników korzystający z Neostrady. Podobne problemy dotyczą również
    innych stron zagranicznych. Chcemy zapewnić naszych użytkowników, że
    zaistniałe niedogodności nie leżą po stronie eBay lecz wynikają z
    zakłóceń lub obniżenia przepustowości łączy. Intensywnie pracujemy nad
    rozwiązaniem tej sytuacji z operatorem. Bardzo przepraszamy naszych
    użytkowników za zaistniałe utrudnienia.

    Czekam na ripostę :)

    M.

  • 8. Data: 2007-01-24 13:04:07
    Od: "Tom" <g...@i...pl>

    Użytkownik "spit" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Na dsl-ach z adresami 80. wszystko dziala na 83. juz nie...
    > Dzownilem do TP i stwierdzili ze nic nie moga poradzic...paranoja.
    > Jedyne wyjscie dla 83. to uzywanie w3cache..tylko jak dlugo ;)

    U mnie dziala (83.17.x.x)

  • 9. Data: 2007-01-24 13:10:30
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    spit <s...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Na dsl-ach z adresami 80. wszystko dziala na 83. juz nie...
    > Dzownilem do TP i stwierdzili ze nic nie moga poradzic...paranoja.
    > Jedyne wyjscie dla 83. to uzywanie w3cache..tylko jak dlugo ;)

    Problem pewnie wynika z tego, że kiedyś było rozgłaszane całe
    83.0.0.0/11, a teraz rozgłaszane jest 5 x /13. Z punktu widzenia TP
    wszystko jest poprawnie, niestety jest troche na świecie sieci, gdzie
    filtrów nie uaktualnia się za często, widać ebay znajduję się w takie
    sieci...

    --
    ŁT

  • 10. Data: 2007-01-24 13:53:18
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> wrote:

> [...]
    > wszystko jest poprawnie, niestety jest troche na świecie sieci, gdzie
    > filtrów nie uaktualnia się za często, widać ebay znajduję się w takie

    Jak patrzę, to 83.0.0.0/11 nadal jest rozgłaszane. Z Netii np. dostaję
    tylko ten prefix, natomiast 83.0.0.0/13, 83.8.0.0/13, 83.16.0.0/13 oraz
    83.24.0.0/13 brak. BTW: to piąte /13 to inna alokacja: _80_.48.0.0/13.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki